Monday, March 4, 2013

#LahadDatu : Blogger PR Kehabisan Jawapan Menjawab Kenyataan Reuters #1Malaysia #TolakPR


Sebelum berita ni benar - benar disahkan sendiri oleh Si Ketua Penipu tu nanti, baik kita dedahkan terlebih dahulu mengenai perkara tersebut.

Yang sebenarnya, isu ni memang besar jugak kemaluannya. Memang dah tak mampu dah puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak sembunyikan kebenaran.

Persoalan demi persoalan dibangkitkan ekoran pendedahan oleh pihak media antarabangsa sendiri. Rakyat Malaysia apatah lagi. Semua masih tertanya - tanya mengenainya. Macam yang telah didedahkan sebelum ini. Majoriti rakyat Malaysia didalam laman sosial mula naik angin dengan kenyataan biaDAP Si Tian Chuak tu semalam.

Kemudian disusuli pulak dengan pendedahan Inquirer News yang menjelaskan ada campur tangan puak - puak Pembangkang di Sabah. Makin bertambah marah rakyat dibuatnya.

Perkara tersebut merebak dengan pantas dilaman media sosial dan tidak ditangani dengan baik oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu semalam.

Bak kata pepatah Inggeris, 'The Damage Have Been Done'. Baru hari ni budak - budak blogger Pakatan Haprak yang dibayar RM 3,00 sebulan tu nak bersuara.

Tapi, malangnya, diorang sendiri tak mampu nak jawab persoalan yang diajukan. Diorang tak mampu nak menafikan pendedahan media antarabangsa seperti Reuters.

Apa yang diorang mampu buat hanya memainkan sentimen kononnya ini semua perancangan Kerajaan untuk melengah - lengah Pilihan Raya.

Diorang tunding jari dan menyalahkan pihak Kerajaan kerana gagal mempertahankan perairan Negara, padahal dalam masa yang sama, Si Ketua Penipu tu yang jemput.

Perkara ini jelas membuktikan bahawa tindakan budak - budak blogger Pakatan ni hanya sekadar nak menegakkan benang yang basah.
Isu sebenar diorang tak mampu nak jelaskan. Kalau setakat nak tegakkan 'Anu' yang bengkok tu, baik tak payah la!!! Buat mengabihkan masa je!!! Nafi la kot celah mana pun. Takkan mampu der rakyat nak percaya!!!

REUTERS,THU FEB 14,2013 4.20 am EST

Another Philipphine military officer said the men were followers of the heirs of the Sultan of Sulu -an island group off the Southern Philippines -who had been invited to Sabah by a Malaysian Opposition Politician to discuss land issues.

Sumber : Semut Hitam

4 comments:

  1. Adalah dicadangkan DSAI membuat pengumuman dan ucapan yang didepannya adalah para ulama tempatan
    berkaitan isu Lahad Datu dan Isu-isu lain....Di pentas beliau hendaklah diletak sebuah kitab A-Quran
    dan Anwar diminta menjunjung dan memegang Al-Quran itu ketika bercakap dan berucap....

    Oleh kerana DSAI ingin sangat berdebat dgn Dato Seri Najib saya mencadangkan pihak kerajaan menimbang dan mengadakan
    debat tersebut dengan syarat sebuah Al-Quran diletakkan di pentas masing-masing.....dihadapan Alim Ulama tempatan...
    Sebelu memulakan kedua-dua Dato Seri najib dan Dato Seri Anwar dikehendaki menjunjung Al-Quran ...
    Dan Sewaktu menjawab kedua -dua haruslah meletak tangan di atas Al-Quran...Hanya ALIM ULAMA SAHAJA YANG BOLEH BERTANYA..
    ISU PERIBADI DAN ISU SPT LAHAD DATU...ISU ISRAEL,KALIMAH ALLAH DAN BERMACAM ISU SPT ANTANTUYA...DAN LAIN_LAIN...

    DEBAT DENGAN CARA ISLAM...

    JIKA PERLU LETAKKAN HJ HADI NIK AZIZ DIHADAPAN KEDUA-DUA Pemimpin ini untuk tujuan ini suruh semua rakyat buka mata siapa yg benar
    dan salah.....ULAMA hendaklah memain peranan sebagai moderator bukan pemain politik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah lahhhh.......dia ni kini makin di ragui pegangan nya....

      Delete
  2. Maka Allah telah menunjukkan satu lagi kepada kita siapa kah orang yang bernama Annuar Ibrahim ini yang sebenarnya. Semua ini adalah dari solat hajat yang telah kita pohon bersama agar Allah menunjukkan kebenaran itu kepada kita. Renung-renungkanlah.

    ReplyDelete
  3. apalah arti nya sumpah menjunjung Al Quran untuk seorang peliwat? fikir kan sajalah..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...