Thursday, March 14, 2013

Nur Miasuari Boneka @anwaribrahim Akan Jadi Pemerintah Di Sabah? #LahadDatu #1Malaysia


Terkini, nampaknya perlibatan Nur Miasuari terhadap Sabah ternyata benar apabila Wikileaks.org mendedahkan mengenai penglibatan secara lansung Nur Miasuari, satu - satunya 'kawan baik' Si Ketua Penipu tu dengan insiden tersebut.

Wikileaks dalam lapurannya tersebut mendedahkan bahawa Nur Misuari, pemimpin MNLF masih lagi menyimpan hasrat untuk merampas kembali Sabah dari Kerajaan Malaysia.


Dalam lapuran itu juga Wikileaks turut menyatakan bahawa Misuari ada dendam tersirat terhadap Kerajaan yang menyerahkan dia kepada Kerajaan Filipina pada tahun 2002.
Misuari juga dikatakan pernah memberi komen mengenai jangka waktu 'Pencerobohan Sabah' oleh pihak MNLF seperti yang dinyatakan dibawah:



Sekarang telah jelas dan nyata bukti niat jahat mereka terhadap kerajaan Malaysia amat mendalam dan membahaya. Apatah lagi kalau sudah berpakat dengan Anwar Ibrahim, raja Auwatar Malaysia. Tak kan nak berdiam diri wahai orang Malaysia. Dua orang ini yang sememangnya gila kuasa !!!

Memang jelas si Misuari kawan kepada Raja Auwtar Malaysia telah menjadi boneka dan dalang disebalik pencerobohan di Lahad Datu sehingga mengakibatkan kematian anggota keselamatan Negara kita. Dan sudah tentu ada tangan tangan jahat yang memainkan dan mengerakan boneka tersebut

Ini masih lagi Tian Chua yang merupakan lidah kepada Anwar Ibrahim memain peranan untuk menyalahkan dan memburukan kerajaan Malaysia dengan mengatakan ini semua adalah konpirasi UMNO untuk mengaburi mata orang Malaysia !!

Klik SINI untuk cerita berkaitan !!

TM pasti puak puak pakatan yang diterajui oleh rejim PKR sudah kian terdesak kerana PRU hampir tiba dan kekalahan mereka sudah semakin mereka rasai. Ini adalah langkah terdesak mereka di saat saat akhir hayat mereka. Seperti biasa lah TM menyarankan kepada semua rakyat Malaysia yang ku kasihi supaya jatuhkan mereka rejim PKR, pelampau PAS dan gerembolan DAP pada PRU yang hampir tiba !!!

Sumber : Taipanmaster

No comments:

Post a Comment

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...