Full Width CSS

Tahniah Saifuddin Berjaya Kantoikan @n_izzah #1Malaysia #TolakPR

Saifuddin Nasution mendakwa telah menerima jemputan daripada  individu ataupun kumpulan tertentu yang dikatakan 'agent UMNO' yang menayangkan video perilaku lucah kononnya dibintangi oleh Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah.

Dakwa Saifuddin lagi, beliau dirasakan seperti diugut apabila si 'agent UMNO' tersebut mendakwa memiliki beberapa lagi video salah laku seks pemimpin PR seperti Anwar, Khalid Ibrahim dan Azmin Ali.

Baca di bawah apa kata Saifuddin 

Selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej bersihnya, dakwa Datuk Saifuddin Nasution Ismail hari ini.

Setiausaha Agung PKR itu mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks dikatakan melibatkan Nurul Izzah (gambar), ahli parlimen Lembah Pantai dan kedua yang melibatkan bapanya.


Gambar Sekadar Hiasan

Saifuddin menambah agen tersebut juga memberi amaran mereka mempunyai beberapa video lagi yang sedang disiapkan melibatkan pemimpin PKR lain termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Menurut laporan media hari ini, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali juga dikatakan terlibat dalam satu video lain.

“Ia adalah amaran, ugutan politik... sebagai ahli politik senior, kita tahu tujuan akhirnya untuk menyebabkan kerosakkan maksimum terhadap integriti pemimpin kita.

“Saya tidak tahu siapa mereka tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata beliau dalam satu sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR hari ini.

Agak kelakarnya lagi, Saifuddin seperti dipukau apabila beliau sendiri gagal untuk membuat laporan Polis kononnya pihak² tertentu cuba berbuat demikian (mengaibkan & mengugut pemimpin PR).

Hahaha nampak tak di situ, nampak tak?

Nampak tak yang Saifuddin bagi amaran awal kepada Anwar, Khalid Ibrahim, Azmin Ali dan Nurul Izzah bahawasanya mereka² ini tidak layak untuk memimpin rakyat. Itu hint samar² yang diberikan oleh Saifuddin kepada pemimpin PR ini supaya mereka berhati² ataupun jangan terlalu berharap menerajui kepimpinan PR andai mereka berjaya ke Putrajaya.


Apa yang dikatakan oleh Saifuddin ni hanyalah sandiwara semata² dan saya percaya Saifuddin mungkin ingin mengakui bahawa beliau sendiri pernah menonton video lucah yang dikatakan mirip Nurul Izzah.

Apa² pun, cukuplah wahai Saifuddin Nasution. Daripada 10 butir perkataan yang keluar dari mulut hang tu, mungkin 1 butir je yang betul. Selebihnya auta je lebih hehe.

Post a Comment

2 Comments

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..