Full Width CSS

Dah Lah Hina Nabi Muhammad S.A.W, Dah Tu Nak Saman Orang Pulak #1Malaysia #TolakPR

Baru Jumaat lepas, Pen Setiausaha1 Dewan Pemuda PAS Pusat Khairul Fahmi Mat Som mengeluarkan kata-kata menghina Nabi Muhammad SAW. Mengeluarkan kenyataan yang mempergunakan Nabi SAW ini bukan kategori menghina ker? Akal letak kat mana? Baik tak payah belajar agama sebelum ni?

Politik PAS bukan bersandarkan Islam sepenuhnya. Apa saja mereka politikkan. Dan bila dah buat salah tak nak mengaku. Nak saman orang pula. Siapa yang mengeluarkan kenyataan di Twitter @fahmipkg nie? Takkan 'hantu UMNO' yang keluarkan?

Sendiri buat hal, Utusan juga dipersalahkan? Apa maknanya tweet beliau yang berkata "Kalau Nabi Muhammad SAW masih hidup sekarang, mungkin video seks Baginda pun UMNO akan keluarkan..." 

Ini kategori apa wahai pencacai PAS semua? Kalau ini pun korang sanjung, baik korang belajar mengucap 2 kalimah Syahadah balik laaa...Ingat kita ni umat Islam, perlulah pertahankan Islam dan syiar Islam bukannya semua nak dipolitikkan. Berani kerana benar, takut kerana salah....ada faham ka?

Pembaca yang budiman, lihatlah sendiri politik PAS. Baik dari pemimpin atasannya hinggalah ke pencacai mereka. Islam yang benar adalah Islam yang diajar dan dibawakan oleh Nabi Muhammad SAW serta yang disebarkan oleh ulama'-ulama' yang mengajar mengikut sunnah Nabi SAW. Bukannya belajar dengan ustaz atau ulama' yang buat fatwa sendiri.

Post a Comment

1 Comments

  1. puak syiah menfitnah sahabat-sahabat nabi sahaja . Tapi ada orang yg mengaku islam tapi menghina nabi terang terangan.Puak apakah ini?

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..