Full Width CSS

DAP Kian Terdesak, Gunakan Apa Cara Sekali Pun Termasuk Bom Untuk Kalahkan #BarisanNasional Di #PulauPinang #1Malaysia #TolakPR #PRU13 #BetterNation


Puak Pakatan Haram sudah mula menunjukkan keganasan yang melampau. Lepas satu, satu keganasan dibuat mereka.

Kira-kira jam 10.15 malam tadi, Bilik Gerakan Barisan Nasional di Nibong Tebal, Pulau Pinang dikejutkan dengan satu letupan. Letupan tersebut berlaku di belakang khemah yang mengakibatkan seorang pengiring calon BN tercedera.
Insiden berlaku ketika Pengerusi Gerakan,Datuk Dr Teng Hock Nan sedang menyampaikan ceramah. Polis sedang menyiasat punca kejadian.




Apa terdesak sangat ke pakatan oi? Aku tahu ler korang mengelupur sebab korang nak terkubur dah, Tapi ni sudah melampau. Gua nasihatkan petugas semua kena lebih berhati-hati dengan puak pakatan ni.

Post a Comment

1 Comments

  1. Ini sudah melampau.. ia menggambarkan betapa terdesaknya pihak yg kini sedang kapanasan kerana sokongan rakyat kian terarah pada BN. Di Pulau Pinang ini ke mana saja kita pergi akan terlihat sokongan yg hebat dan semakin bertambah dari sehari ke sehari. Majlis ceramah BN meriah dan seperti pesta.. inilah yg menimbulkan kegusaran puak2 sebelah sana! Tak mustahil Pulau Pinang akan kembali kpd BN.

    Minta polis siasat dgn terperinci!!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..