Full Width CSS

#IniSemuaPoyo : Husam Tak Layak Jadi Wakil Rakyat Jika Anak Saudara Sendiri Tidak Terjaga #1Malaysia #TolakPR #GE13 #BetterNation


Percaya atau tidak, terpulang, anda nilai.

Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor baru-baru ini telah datang melawat anak saudara Husam ketika datang menziarahi pesakit di Hospital Putrajaya di sini. Antara pesakit yang diziarah ialah anak saudara Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa.
Wanita berumur 27 tahun itu dimasukkan ke hospital itu kira-kira 10 hari lepas dan sehingga sekarang Husam sendiri belum pernah datang melawatnya.

Tengku Adnan sebenarnya sejak 4 tahun yang lalu telah mengadakan kempen sebegini, serta beliau dan jentera pilihan raya BN bersedia menghulur bantuan kepada sesiapa jua yang memerlukan pertolongan, tanpa mengira latar belakang mereka termasuk anak saudara Husam.

Tidak seperti Husam, yang kononnya ingin 'membantu' rakyat Putrajaya tetapi anak saudara sendiri pun TIDAK dilawati! Ini penjelasan anak saudara beliau sendir. Jelaslah politik Husam hanyalah untuk meraih undi dan kepentingan diri sendiri.

Katakan TIDAK PADA HUSAM!!!

Post a Comment

0 Comments