Full Width CSS

Jawapan Kepada Fitnah Cincin Rosmah RM24 Juta #1Malaysia #TolakPR

Harakah 1-4 April 2013 ms F8

Antara edarkan buku biografi Rosmah di sekolah dengan mengangkat seorang peliwat yang Nabi tidak mengaku umat sebagai PM, mana yang lebih gila ?

Apa itu liwat ? Perkataan liwat itu adalah bahasa yang diplomasi. Kalau diterjemahkan kepada perbuatan ianya bermaksud seseorang lelaki memasukkan kemaluannya ke dalam lubang dubur seorang lelaki lain. Jijik tak ? Dengar pun dah rasa nak termuntah.

Betapa Nabi marahnya kepada lelaki yang mengamalkan perbuatan sedemikian , sampai Nabi pun tak mengaku lelaki sedemikian sebagai umatnya. Tetapi di Malaysia ada sebuah parti islam yang dikatakan dipimpin oleh ulama-ulama yang mengaku dirinya ulama pewaris Nabi sanggup berketuakan seorang peliwat. Bukan sahaja sanggup berketuakan seorang peliwat, malah sanggup untuk menabalkan seorang peliwat sebagai PM bagi memimpin sebuah negara yang majoriti rakyatnya orang Islam.

Itu tak gila namanya ?

Bukan setakat gila tetapi itu layak dipanggil gila babi....

Antara edarkan buku biografi Rosmah di sekolah dengan menggedarkan Kalimah Allah kepada orang kristian untuk digunakan dalam bible, mana yang lebih gila ?

Dah terang dan nyata dalam Quran dinyatakan Allah itu satu, Allah tidak beranak atau diperanakkan dan tidak ada sesiapa pun yang menyerupai Allah. Dan seluruh dunia dah tahu bahawa tuhan kristian beranak,ada ayah dan ada anak. Tetapi di Malaysia ada sebuah parti islam yang dikatakan dipimpin oleh ulama-ulama sanggup menggadaikan atau merelakan perkataan Allah itu digunakan oleh kristian.

Itu tak gila namanya ?

Bukan setakat gila tetapi itu juga layak dipanggil gila babi....

Berbalik kepada keratan akhbar suara rasmi syaitan seperti di atas. Sejak pilihan raya kecil Ijok tahun 2007 mereka memainkan cerita bahawa Datuk Najib dan isteri terlibat dengan pembunuhan Al Tantuya. Sehingga ke hari ini mereka gagal membawa sebarang bukti jelas untuk menunjukkan perkara berkenaan selain daripada cakap-cakap. Sebaliknya apabila kena kepada orang-orang mereka yang bukti video dan gambar yang jelas depan mata, mereka kata itu fitnah dan beri alasan yang paling lawak dalam dunia bahawa video tak boleh jadi bukti kerana besi.

Itu lagi sekali menunjukkan tahap gila babi mereka yang kronik....

Keratan lidah rasmi syaitan diatas juga menyentuh tentang bab cincin RM 24 juta yang mereka tuduh dibeli oleh Datin Seri Rosmah.

Saya petik apa yang mereka laporkan,

Apabila kerap dipersoalkan dan diragui, Rosmah memberi alasan menabung dari kecil untuk membeli cincin tersebut.

Inikah parti islam ?

Inikah parti yang dikatakan dipimpin oleh para ulama ?

Terang-terang mereka dah melakukan fitnah...

Sehingga ke hari ini tidak pernah sekali pun Datin Seri Rosmah mengeluar ayat bahawa beliau membeli cincin itu hasil menabung dari kecil. Itu semua dilakukan oleh puak-puak mereka sendiri dengan melakukan pengubahsuaian pada muka depan akhbar Utusan Malaysia keluaran 8 Febuari 2008.




Lain kali kalau nak menipu pun biarlah logik sikit. Isu cincin timbul tahun 2011. Janganlah pakai akhbar tahun 2008. Wajah akhbar pun berubah antara tahun 2008 dengan 2011. Baca selanjutnya di sini dan sini.

Berbalik kepada isu cincin...

Saya telah membaca apa yang dinyatakan oleh isteri PM dalam buku yang diterbitkan. Isteri PM menafikan dia membeli cincin berkenaan. Bukan setakat menafi malah turut sama bersumpah.

Datin Seri Rosmah akui cincin berkenaan masuk ke Malaysia dan dialamatkan ke kediaman PM untuk tujuan pameran kepada bakal besannya (Maira Nazarbayev) yang pada ketika itu berada kediaman PM untuk beberapa ketika bagi membincangkan majlis pertunangan anak mereka. Maira Nazarbayev adalah 'regular customer' kepada Jewellry Jacob & Co New York.

Jacob & Co New York telah menghantar cincin tersebut melalui syarikat penghantaran Malca Amit New York dan masuk ke Malaysia melalui KLIA pada 16 April 2011 . Di KLIA urusan seterusnya termasuk urusan pengishtiharan Kastam dilakukan oleh Airoceanic Express Sdn Bhd.

Borang kastam 1-Borang pengishtiharan cincin berkenaan masuk ke Malaysia yang bertarikh 16 April 2011

Diringkaskan cerita, cincin tersebut masuk ke Malaysia mengikut lunas undang-undang yang ada walaupun ianya dialamatkan ke rumah PM. Bodohlah Rosmah kalau saat dia diserang tanpa henti-henti tiba-tiba pula beliau import cincin dan melalui pemeriksaan Kastam. Bukankah lebih baik waktu beliau keluar negara beliau beli cincin tersebut dan pakai di jarinya. Tiada siapa yang tahu. Beliau berani ambil langkah tersebut kerana beliau tahu tiada apa perlu disorokkan kerana beliau berada di pihak yang benar. Bukan macam Anwar yang bodoh piang langgar pelacur sampai tak sedar jam kena curi.

Setelah cincin berkenaan dipamerkan kepada Maira Nazarbaye, ianya dibawa keluar dari Malaysia melalui KLIA dan diuruskan oleh ejen yang sama. Sekali lagi cincin berkenaan melalui prosedur pemeriksaan Kastam sepertimana yang ditetapkan oleh undang-undang negara. Cincin berkenaan keluar dari Malaysia pada 20 April ke Singapura juga untuk tujuan pameran kepada pelanggan Jacob & Co di negara berkenaan.

Borang kastam 2-Borang pengishtiharan cincin berkenaan keluar dari Malaysia ke Singapura yang bertarikh 20 April 2011

Selepas dari Singapura kita tidak tahu ke negara mana pula cincin berkenaan dihantar untuk tujuan pameran kepada pelanggan-pelanggan Jacob & Co. Yang saya tahu dan sahih cincin berkenaan pulang semula ke New York dari Hong Kong pada 13 Mei 2011. Di Hong Kong mungkin cincin berkenaan dipamerkan kepada pelanggan-pelanggan mereka yang lain. Lebih kurang sebulan cincin berkenaan terbang ke beberapa negara untuk tujuan pameran dan akhirnya kembali ke negara asal.
Cincin berkenaan tiba semula di New York pada 13 Mei 2011 dengan pesawat Cathay Pacific (CX 888) dari Hong Kong. Format tarikh yang digunakan di borang diatas MM/DD/YY

Borang pengishtiharan Kastam Amerika-Pengembalian produk Amerika tanpa cukai
Kalau Datin Seri Rosmah yang beli cincin berkenaan, apa ke jadahnya cincin tersebut masuk ke rumah PM, kemudian terbang ke Singapura, kemudian terbang entah ke mana-mana negara , kemudian ke Hong Kong dan kembali semula ke New York ?

Kalau ada yang tak percaya kepada dokumen di atas , sila cetak dan bawa pergi ke Kedutaan Amerika di Kuala Lumpur untuk tujuan pengesahan samada ianya tulen atau palsu. Saya ulang sekali lagi.....bawa pergi ke Kedutaan Amerika, bukannya lari ke Kedutaan Turki.

Sebagai penutup saya nak ingatkan sekali lagi kepada rakyat Malaysia. Janganlah sesekali kita mengangkat seseorang dari kaum nabi luth atau orang-orang yang bersekongkol dengan kaum nabi luth sebagai pemimpin kita. Betapa hina dan teruknya kaum nabi luth ini sampaikan Nabi junjungan kita pun tak mengaku mereka sebagai umatnya. Kalau kita angkat juga mereka atau orang-orang yang bersekongkol dengan mereka sebagai ulul amri kita, maka kita terimalah bahananya kelak. Jadikan kisah silam sebagai pengajaran yang berguna.

Post a Comment

0 Comments