Full Width CSS

Pengundi Putrajaya Sokong Kepada Calon Yang Buat Kerja Bukan Payung Terjun #1Malaysia #TolakPR #PRU13 #BetterNation @TengkuAdnanReal


Pengundi-pengundi Putrajaya kenal siapa pemimpin yang telah lama berkhidmat untuk mereka. Mereka kenal siapa pemimpin yang banyak membantu mereka dalam segala hal. Oleh itu tidak ada sebab pengundi-pengundi Putrajay berhajat untuk menukar wakil rakyat yang sedia ada.

Dengan tagline "Kami Cinta Putrajaya" membawa maksud seribu makna. Pengundi Putrajaya yang rata-rata mereka merupakan kakitangan awam sememangnya bersyukur dengan apa yang mereka nikmati selama ini. Pengundi juga sepakat tidak mahu MENJUAL Putrajaya kepada sesiapa pun.Pada Husam Musa usahlah berniat untuk menghancurkan nasib rakyat Putrajaya seperti mana yang hang buat di Kelantan. Janji manis yang ditabur di Kelantan sehingga kini tiada satu pun terlaksana, usah dibawa ke Putrajaya. Rakyat Putrajaya sudah hidup aman damai dan makmur dengan pelbagai kelengkapan di sana.

Mungkin jika Husam Musa menang di Putrajaya, yang hanya beliau buat CLAIM MILEAGE apa yang telah DS Tengku Adnan buat selama beliau menjadi wakil rakyat, kononnya dialah yang perjuangkan nasib rakyat. Rakyat Putrajaya sudah serasi dan sebati dengan jiwa Tengku Adnan. Tahniah pada rakyat Putrajaya kerana sentiasa beri sokongan penuh pada Kerajaan yang sentiasa membela nasib rakyat dan membangunkan negara.

Jom tengok apa kata Tengku Nan :

Post a Comment

0 Comments