Full Width CSS

Rahsia Pemimpin PAS Bohong Pada Ahli Di Bongkar,Kejayaan DAP Dakwah PAS #1Malaysia #TolakPR #GE13

Sedarlah para ahli dan penyokong PAS,pendedahan oleh Cikgu Non memang patut diketahui dan disebarkan bahawa kamu semua dibohong atas nama tahaluf siyasi,realitinya PAS sudah lari perjuangan asal. Umno dahulunya dituduh mengamalkan undang undang penjajah dan taghut,sebaliknya PAS sendiri yang mahu mengamalkan undang undang yang sama jika memerintah.



Malah Cikgu Non turut mendedahkan PAS berjanji tidak akan sesekali perjuangkan hudud dan negara Islam sekiranya mereka berjaya menang PRU13 bersama PKR dan DAP.

Cikgu Non juga mendedahkan pemimpin PAS berbohong kepada ahli akar umbi kononnya PAS tetap perjuangkan negara Islam dan hudud,Apa maknanya dengan ahli dan penyokong sendiri pun pemimpin PAS sanggup berbohong,sedangkan mereka ini sanggup bermati matian dan infaqkan wang ringgit dan harta benda demi perjuangan. Malangnya kesemua ini dijuruskan kepada perjuangan Malaysian Malaysia DAP.


Adalah tidak mengejutkan jika baru baru ini PAS mempelawa DAP untuk bertanding atas tiket PAS jika DAP diharamkan. Bertambah bobrok apabila kempen nanti mengundi calon DAP turut dijanjikan syurga…

Post a Comment

0 Comments