Wednesday, May 1, 2013

Pembangkang Kantoi Cubaan Fitnah Penggunaan Dakwat Kekal #1Malaysia #TolakPR #PRU13 #GE13



Memang sudah dijangka yang pembangkang akan cuba mencetuskan perasaan tidak percaya rakyat kepada sistem SPR yang menguruskan PRU 13 ini...mereka mendakwa bahawa dakwat kekal boleh dipadam dengan mudah.

Di sini aku hendak kongsikan 1 rakaman video demonstrasi memadamkan dakwat kekal oleh anggota polis yang sudah mengundi..maaf..identiti polis tu tidak boleh didedahkan kerana faktor keselamatan..

Ternyata hasil cucian dengan KERAS, dakwat kekal itu masih kekal biarpun telah dicuci dengan bahan peluntur...cukup-cukuplah pembangkang menabur fitnah tu!



3 comments:

  1. SPR PUN TAK NAFIKAN....
    DAKWAT KEKAL YG TAK KEKAL..
    KEYAKINAN RAKYAT BERTAMBAH HILANG ..
    UNDI KEPADA PAKATAN RAKYAT SEMAKIN MENINGKAT.

    ReplyDelete
  2. Kalau betul takkan 1 kes aje?Mesti ada berpuluh ribu yang dakwat dia boleh hilang daripada 200 ribu lebih yang mengundi.Sekurang2nya mesti ada seribu dua ribu repot polis kalau betul.

    Kalau kes2 terpencil sorang dua ni nak panggil apa?Penipuan?Siapa yg menipu siapa?

    ReplyDelete
  3. Keyakinan rakyat mana yang bertambah hilang? Saya rakyat Malaysia tak yakin undi kepada Pakatan Rakyat semakin meningkat. Dah kalah mengaku je lah. Tunggu 5 Mei, yeay vote for BN.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...