Full Width CSS

#PRU13 : @n_izzah & @tianchua Gagal Buktikan SPR Melakukan Kesilapan #1Malaysia #TolakPR #BetterNation #BarisanNasional

Ini baru boleh dikatakan sebagai 'Kebenaran Sudah Timbul'

Bukan macam yang selalu disebut - sebut oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Tak sampai sehari Si Nurul Izzah tu cuba untuk mencipta Polemik dan membuat rakyat curiga terhadap pihak SPR, kini tampil tuan punya badan membuat pengakuan.


Semalam, Si Nurul Izzah tu telah mempergunakan seorang anggota tentera sebagai bahan untuk dia berkempen dan mendakwa dakwat kekal itu tidak kekal lama.

Dalam dakwaan Nurul, dakwat kekal yang digunakan oleh SPR boleh dicuci dengan mudah menggunakan dettol serta hanitiser. Namun lain pulak cerita yang didedahkan oleh Mejar Aszmee yang menyatakan dia telah ditahan oleh Nurul ketika dalam perjalanan bersama isterinya.

Nurul serta beberapa lagi pencacai Pakatan telah menahan kenderaan isterinya dan meminta untuk melihat jari yang dicalit dengan dakwat kekal.

Sambil menjelaskan kepada media, Mejar menyatakan bahawa Nurul cuba untuk mencuci jarinya itu dengan menggunakan 2 jenis bahan yang dia sendiri tak tau.

Walaubagaimana pun, percubaan Si Nurul Izzah tu telah GAGAL dan dakwat kekal itu masih dapat dilihat dengan jelas sehingga ke hari ini.


Hah! Amacam Nurul? Berani tak dia nak tampil dan nyatakan bahawa pengakuan Mejar Aszmee ni satu pembohongan? Atau adakah dia akan terus diam menikus di dalam rumah?

Jelas, tindakan puak - puak Pakatan Haramjadah tu memang sudah dijangka dan ianya sangat mudah untuk dikantoikan. Maklum la.

Penipuan orang terdesak la katakan. Lagi pun, kita bukan tak tau. Puak - puak Pakatan ni takkan menang PRU kalau dia tak menipu!!!

Post a Comment

1 Comments

  1. Anak, bapak dan mak sama saja. Tak habis2 nak menipu. Masalahnya ada masih menyokong. Hayooo lain kali lah!!!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..