Full Width CSS

"You Malay Go Back To Sumatera" !! #1Malaysia #TolakPR #DAPRacist @NajibRazak @PDRMsia


Biadap dan semakin kurang ajar puak Cina DAP yang berselindung di sebalik nama jentera Red Bean Army. Semakin hari semakin menjadi-jadi perbuatan haram jadah ini.

Saya berasa amat marah setelah membaca kenyataan perkauman yang dinyalakan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab ini. Manakan tidak, jika sekadar melepaskan amarah mereka kepada UMNO ataupun kerajaan Malaysia maka tidak perlulah dinyatakan Melayu perlu balik ke Sumatera.

Apa teruk sangatkah Melayu yang dikatakan PERASUAH terhebat di Malaysia?

Orang-orang Cina DAP perlu ingat !!
1. Kaum mana yang paling manis mulutnya berbicara dan menghadiahkan pelbagai benda kepada bangsa Melayu untuk memudahkan urusan mereka.
2. Kaum mana yang bertindak memberi angpow kepada kenalan mereka dengan tujuan sekadar suka-suka pada mulanya tetapi berniat disebalik itu.
3. Kaum mana yang merasuah Tuhannya sendiri dengan memberikan buah dan kueh di dalam tempat sembahyang.
4. Kaum mana yang tidak mengenal erti halal dan haram.

Dan apa kejadahnya si petualang ini bertindak biadap menghina kita seolah-olah hanya ada 5 hingga 6 orang Melayu saja ker di Malaysia ini?

Sudah tiba masanya kita jangan memberi muka dan melepaskan mereka ini daripada dakwaan cuba mewujudkan perpecahan kaum dan merosakkan nilai-nilai murni dalam kalangan rakyat Malaysia.

Saya percaya SKMM dan Polis memantau akan perkara ini tetapi seperkara yang harus diperhalusi oleh pihak berkuasa ialah perlu ada penguatkuasaan dan akta tertentu yang diperkuatkan lagi bagi mendakwa mereka-mereka ini yang bertindak secara keterlaluan bagi mewujudkan suasana tegang antara kaum di sini.

Kita tidak mahu apabila yang membabitkan ketegangan kaum ini, yang sering dipersalahkan ialah bangsa Melayu yang melatah kerana termakan dengan kata-kata perkauman yang dimulakan oleh mereka. Pihak berkuasa diingatkan jangan terlalu berlembut dengan kaum lain selain bangsa Melayu.

Pihak berkuasa harus ingat hal ini jika melakukan penguatkuasaan.

Jangan bezakan hukuman dan dakwaan antara kaum.
Jika salah, hukum dengan hukuman yang sama dan yang paling penting....
Jangan panggil kami orang Melayu dengan perkataan kau & aku tetapi memanggil mereka (kaum lain) dengan perkataan You & I. Panggilan kepada kami orang Melayu dan kaum lain hendaklah sama.

Jika tidak, ia jelas menunjukkan pihak berkuasa berat sebelah.

Post a Comment

5 Comments

  1. CINA TAK TAHU MALU...ANUPUN TAK BASUH..CAKAP BANYAK PULAK..

    ReplyDelete
  2. BABIAN CHONG..KUAT CHONG..

    ReplyDelete
  3. YOU UNGRATEFUL CHINESE..GO BACK TONGSAN...WHERE YOU BELONG !!.

    ReplyDelete
  4. Hotak dier le, dah nama dier MALAYsia, Melayu ler yang datang sini awal kagi dari bangsa Cha Ya Nun Alif tu .. kalau betul nak suruh orang balik negera asal asal lu orang tak balik ke ChINA lak? Kekeke!!!

    ReplyDelete
  5. siapa Vivian chong ni? dia paham tak tok nenek dia dtg dengan kapal tongsan... jangan cakap banyak boleh tak Vivian... cina celaka...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..