Wednesday, September 25, 2013

Apa Benda Pula Kelab Penyokong Lelaki Takut Isteri? #1Malaysia


Gempar 1 Malaysia semalam apabila video 'kehebatan' isteri Mat Yo (pemain bola sepak kebangsaan) dengan bangganya mengungkapkan kata² tidak baik terhadap seorang pengawal keselamatan.

Kejadian dilaporkan berlaku di Lapangan Terbang Subang. Ia dirakamkan sendiri oleh isteri Mat Yo yang berdebat dengan Pengawal Keselamatan di situ untuk memberitahu bahawa dirinya berhak untuk parking di kawasan tersebut seberapa lama yang dia suka.

Perghh hebat.

Dalam video tersebut juga, kelihatan Mat Yo yang berdiri dan tidak berbuat apa² sebaliknya hanya mendengar leteran isterinya terhadap Pengawal tersebut yang kemungkinan berusia sekitar 50an. Lihat di bawah video yang menjadi viral di seluruh media sosial semalam.


Ini pula video ekslusif rakaman perbualan dengan Pengawal Keselamatan yang bakal menjadi mangsa 'saman' isteri Mat Yo.


Berikut pula video sokongan daripada penyokong Mat Yo ataupun dalam bahasa lainnya ialah Kelab Penyokong Lelaki Takut Isteri (KPLTI) yang menyanyi kononnya memberi sokongan moral kepada beliau keh keh keh...


Kesimpulannya : Sebagai suami, Mat Yo harus memohon maaf secara terbuka atas ketelanjuran isteri nya yang bertindak biadap di hadapan orang ramai. Dayus seorang suami membiarkan isterinya terpekik terlolong begitu rupa.

7 comments:

  1. Patut le Mat Yo hilang telo....... sebab bini suka sepak telo orang
    Mat Yo memang bodoh dan dayus sepertimana yang bini dia cakap.
    Tabik spring kat Pak Guard tu !!

    ReplyDelete
  2. Manusia...bila dah kaya, sombong dan bongkak! Kena ingat, kita ni manusia...berak dan kentut tetap busuk! Bila dah mati mereput di dalam lubang kubur...peringatan buat kita semua....kepada yang kaya, jangan ingat korang semua akan kaya selamanya...kekal cantik dan hidup mewah selamanya...sekali Tuhan ambik balik semua sekelip mata je korang akan menjadi hina-sehina-hinanya!

    ReplyDelete
  3. takda kerja lain ka.. ????

    ReplyDelete
  4. Malu sungguh bila tengok penyokong penyokong mangkok hayun dari spesis tidak bermoral yang cuba memberi sokongan moral kepada orang yang sememangnya "kurang" moral....

    ReplyDelete
  5. Kasi cerailah ini macam pompuan....

    ReplyDelete
  6. eemm mcm malu mata je B.O.S. sokong menda x elok. boleh merudum sokongan pada JDT

    aDi

    ReplyDelete
  7. Ada satu teka-teki...
    laki penyerang.. bini pun jadi penyerang jugok..
    laki sepak sebiji bola, bini lagi tererr, sepak dua biji bola..
    Orang lain kerabat, diorang pun kera-butt (buntut kera)..

    Sapa dia org itu?

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...