Full Width CSS

Mengapa Kita Sebagai Umat Islam Malaysia Wajib Pertahankan Penggunaan Kalimah Allah #1Malaysia @NajibRazak #PemilihanUMNO



Mungkin ada lagi sebilangan pihak yang merasakan penggunaan kalimah Allah oleh penganut agama lain selain daripada Islam adalah perkara enteng, dianggap mudah dan tak perlu digusarkan dalam dunia serba hebat hari ini.

Kerana bagi mereka, mungkin fahaman dan akidah oleh Islam sedia ada tertanam di dalam hati setiap insan yang dilahirkan sebagai seorang Islam sejak azali hingga mati kelak tetap bersama dan mengamalkan ajaran Islam. Tapi terpikirkah kita sekiranya penggunaan kalimah Allah ini dibenarkan dan digunakan secara berleluasa di Malaysia oleh penganut agama lain yakni Kristian terutamanya akan memberikan kesan yang besar di kemudian harinya.

Mungkin video di bawah ini beserta dengan contoh² yang diberikan boleh diambil faham oleh pembaca sekalian.


Saya pasti para pembaca sekalian mendapat iktibar daripada video di atas. Semoga ianya dapat disebar luaskan ke seluruh media sosial yang ada demi nama Islam dan Allah S.W.T.

Semoga Allah merahmati kita umat Islam di dunia & akhirat.

"Biar kita kalah kerana mempertahankan agama dan kalimah Allah. Jangan kita menang kerana mengkhianati agama Islam dan bangsa Melayu!" - Lokman Adam

Post a Comment

0 Comments