Full Width CSS

#PemilihanUMNO : @PapaGomo Kata @LokmanAdam Bodoh!! #PAU13 #UMNO

Apasal lah si PapaGomo dok meroyan sound² calon nombor O2 Naib Ketua Pemuda UMNO, saudara Lokman Adam ni bodoh. Apasal plak dia tak sound calon² lain. Sedangkan ada lagi ramai yang bodoh compare dengan Lokman Adam.

Mesti ada cai yang bayar Gomo untuk herdik Pengerusi Unit Pidato UMNO & Barisan Nasional (BN) ni. Takkan sebab Lokman upload gambar personal dia kat Instagram pun dah jadi masalah pada Gomo.
Ikutilah status selanjutnya dari page PapaGomo :


"Lokman Adam yang bertanding sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Emmm cakap terus terang Gua tak suka dengan mamat ni, tak suka sebab pada Gua dia ni kadang kala Bodoh. Bodoh sebab dia ada perasaan syok sampaikan benda yang seharusnya sulit tapi dia dok update kat Twiiter lah, FB lah Instagram lah.

Dulu mamat ni pernah tegur Gua coz artikel Gua yang tajuk nya pedas. Gua sound dia balik "lu bukan blogger so lu tak tahu pasal dunia blog". Mamat ni terima teguran Gua dan dia boleh faham apa yang Blogger buat.

Walaupun mamat ni pada anggapan aku dia Bodoh tapi dalam pemilihan kali ni Gua sokong Lokman Adam sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Sebab apa? Sebab mamat ni sejak Gua kenal dia memang rajin, kalau ceramah tu Gua rasa satu Malaysia dia dah pusing bantu UMNO dan BN. Ringan tulang dan sanggup ke hadapan dalam banyak isu yang mana sesuai untuk berhadapan dengan Pembangkang. Kalau nak kira kualiti memang mamat ni Lokman Adam paling berkualiti bagi menggalas tugas selaku NKP UMNO Malaysia.

Orang tua pernah pesan "kalau bodoh tu boleh diajar, yang susah nya Orang sombong taknak terima teguran"

Jadi Papa Gomo mengambil kira kebaikkan untuk UMNO dalam menghadapi PRU14 nanti dengan menyokong Lokman Adam sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

Harap perwakilan UMNO dapat beri undi pada Calon No #02 ini yang dah lama berjuang demi Survival Melayu."

Calon #O2 Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia
Lokman Noor Adam

SOKONG

Post a Comment

1 Comments

  1. laaa memang betul mamat ni bodoh nak bt cane

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..