Full Width CSS

#PemilihanUMNO : Wahyu Sudah Turun, Kejadahnya @Khairykj Arah Undi Hisham, Cubaan Gagalkan @MukhrizMahathir #VP02 #BeraniBerubah #UMNO #PAU2013 #PAU13


Apa hal pulak tiba² Khairy keluarkan kenyataan WAJIB kepada Pemuda, Puteri dan Wanita untuk mengundi Hishammuddin sebagai Naib Presiden UMNO.

Apa kuasa yang ada pada diri dia untuk mewajibkan perwakilan sayap undi Hisham?
Siapa Khairy untuk tentukan siapa pilihan perwakilan sayap?
Adakah Presiden &Timbalan Presiden tahu akan perkara ini?

SeWAJIBnya Khairy mengeluarkan kenyataan buat semua perwakilan sokong semua calon yang bertanding. Jangan ada diskriminasi ataupun pilih kasih terhadap calon² bertanding.

Saya ingatkan kepada calon 01 pilihan saya semasa Pemilihan Pergerakan Pemuda UMNO yang lepas, saya pilih anda bukan untuk jadi bodoh sebegini dan bukan untuk jadi bahan jenaka. Tetapi saya pilih anda sebab merasakan anda adalah orang yang layak daripada calon² Ketua Pemuda UMNO yang lain untuk terus menerajui Pergerakan Pemuda.

Saya pilih anda bukan untuk anda memihak² dan bukan untuk anda keluarkan kenyataan sesuka hati. Khairy, saya peringatkan anda sekali lagi, PEMUDA & UMNO BUKAN MILIK ANDA !!




Post a Comment

2 Comments

  1. aku rasa akan lebih banyak lagi perilaku beliau yang amat mengecewakan nanti. tak keterlaluan juga aku mengatakan bahawa perpecahan UMNO (mungkin) akan disebabkan oleh beliau. beliau dah mula tunjukkan "power" dan dah mula berlagak sebagai PM. dari dahulu lagi aku sememangnya tidak berminat membaca artikel berkenaan beliau yang aku berpendapat tersangat "over". dahulu, kini dan selamanya akan aku ketepikan beliau ini kerana perjuanganya tidak langsung dapat memberikan pulangan yang baik kepada Melayu. tapi harus diingat beliau telah berjaya mendapatkan penyokong taksub, saperti juga Anuar. penonjolan beliau tidak membawa apa pun pengertian kepada Melayu tapi lebih kepada kepentingan peribadi beliau saja untuk menjadi PM Malaysia dalam masa yang paling singkat dan ingin diriwayatkan sebagai PM Malaysia yang termuda. beliau merupakan seorang insan yang tersangat gelojoh dan terburu buru mengejar impian. UMNO dan Pemuda hanyalah sebagai alat untuk beliau naik ke atas.

    "Adakah Presiden &Timbalan Presiden tahu akan perkara ini?"

    aku rasa Presiden restu malah memberikan dorongan dan "lampu hijau", tapi TPM alu tak yakin pulak. amat dikesali kiranya Mukhriz terperangkap dengan catuan KJ/PM. Mukhrizlah satu satunya insan yang aku kira dapat mengembalikan maruah Melayu. amat malang sekali ada juga blogger yang memainkan irama yang berlainan.

    aku lihat kamu pun dah buat UTurn, nepa yer?

    ReplyDelete
  2. Kalo ditkdirkn MM le lwn KJ berebut KP ari tu..rasanya gudbye KJ.naik pun ats tiket dolah dawi...uwekk

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..