Full Width CSS

Terangsang Dengan Nurul Izzah, Pemandu Peribadinya Rogol Warga Asing #1Malaysia


Pemandu kepada Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar kini disiasat berhubung aduan rogol dan samun oleh seorang wanita warga Indonesia semalam.Menurut sumber, mangsa yang dalam lingkungan 30-an dan bekerja sebagai pembantu rumah telah dibawa keluar oleh pemandu berkenaan bersama seorang lagi lelaki ke sebuah rumah di Cheras sebelum diberikan sebatang rokok untuk dihisap.

Mangsa yang mendakwa pening selepas diarahkan menghisap rokok itu kemudiannya mengadu dirogol oleh suspek dan seorang lagi rakannya.

Selain dirogol, mangsa juga mendakwa turut dipukul dan telefon bimbit, pasport serta sejumlah wang telah dilarikan suspek.

Mangsa telah diselamatkan oleh orang awam dan dibawa ke balai polis untuk membuat laporan.

Kes kini sedang disiasat untuk tindakan lanjut.

Post a Comment

2 Comments

  1. Muka macam anak peliwat je dalam gambar tu ... ingat Dap, ingat babi...sebab Dap itu babi..

    ReplyDelete
  2. minta maaf nak tanya sikit..saya ni tak sokong mane2, atas pagar..sebab politik ni sucks..tapi, fitnah orang ni bukan berdosa besar ker??..pernah ker nampak dengan mata kepala sendiri yang orang yang dimaksudkan sebagai 'peliwat' tu meliwat??..baik jaga tepi kain sendiri yang belum tentu elok..baik jaga family sendiri yang belum tentu suci sesuci kain putih..Allah tu Maha Mengetahui..sekian..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..