Sunday, December 22, 2013

Ada Pensabotaj Perdana Menteri @NajibRazak Dalam PMO? #1Malaysia


Satu persatu persepsi timbul mengenai harga barang dan juga coz sara hidup yang bakal naik tahun hadapan. Ada yang disampaikan adalah benar manakala ada juga yang merupakan propaganda pihak pembangkang. Saya melihat ini menjadikan BN tidak popular dan membuatkan rakyat memberontak. Malah sudah ada desakan dari pihak pihak meminta YAB PM Dato Sri Najib Razak meletakkan jawatan.

Tak nafikan YAB PM Najib Razak sedang melakukan Tranformasi ekonomi untuk negara memandangkan US dan Eropah sudah merudum jatuh ekonomi mereka. Negara ASIA perlu mengambil peluang ini dengan membuat anjakan ekonomi agar kukuh dan menjamin negara serta rakyat untuk 3 tahun akan datang. Ini usaha Najib Razak dalam memastikan negara tidak mengalami kemelesetan ekonomi.
Masaalah nya sekarang adalah KEGAGALAN Strategi dan juga penerangan dari pihak Pejabat Perdana Menteri. PMO gagal merangka strategi penerangan yang berkesan kepada rakyat malah mereka dilihat tidak mengambil kisah apa yang dibualkan dikalangan rakyat mengenai kos sara hidup.

Saya yakin jika strategi dan juga penerangan yang berkesan maka rakyat akan faham sesuatu tujuan yang dilakukan bagi mengukuhkan ekonomi negara. Ini yang GAGAL dilakukan PMO dan ini yang sepatutnya YAB PM Najib Razak tahu. Maklumat mengenai apa yang berlaku dibawah tidak sampai kepada YAB PM Najib Razak kerana PMO tidak melaporkan keresahan rakyat dan suara rakyat yang memberontak ketika ini.

Strategi dan penerangan dari Pejabat Perdana Menteri GAGAL dan adalah patut mereka yang terlibat ini meletakkan jawatan bagi digantikan dengan individu yang lebih berkelayakan dan juga bukan orang yang "YES BOSS". Ini sepatutnya dan bukan YAB PM Najib Razak yang perlu didesak untuk meletakkan jawatan.

YAB PM Najib Razak perlu dimaklumkan pekara yang betul mengenai kos hidup rakyat agar beliau tidak Syok Sendiri dengan apa yang beliau lakukan waktu ini mengumumkan pelaburan berbilion bilion ringgit kerana rakyat dibawah tidak faham pelaburan berbilion ini melainkan poket mereka dalam meneruskan hidup dibumi sendiri.

Siapa yang sepatutnya merangka strategi dan menyampaikan penerangan yang berkesan kepada YAB PM dan Rakyat? Siapa mereka ini? Adakah mereka ini sedang melakukan sabotaj kepada YAB PM Najib Razak?

Sumber : Malay Rights

No comments:

Post a Comment

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...