Tuesday, December 31, 2013

Mari Mengenal Pemimpin Bangang Dari Pakatan Haram #1Malaysia #Guling-GulingMacamTenggiling


Jika anda ingin mengajar anak² anda mengenali siapakah orang yang paling bongok di dalam barisan kepimpinan Pakatan Haram Jadah, inilah orangnya yang patut anda tunjukkan pada anak² nanti.

Apa punya bongok punya Nizar ni. Agama, Himpunan Haram & tempat pun dia takleh bezakan.

1. Agama : 4 juta umat Islam berkumpul di Padang Arafah atas tujuan beribadat
2. Himpunan Haram : Iaitu berhimpun secara haram tanpa permit dengan niat untuk melakukan sesuatu yang tidak disuruh oleh agama dan tidak mentaati pemimpin.
3. Tempat : Padang Arafah & Mekah tu tempat Ibadah. Dataran Merdeka pula tempat aktiviti sosial dan pelbagai lagi.

Jangan jadi bodoh wahai Nizar. Tujuan 4 juta orang berkumpul di sana bukan niat nak gulingkan kerajaan Saudi tapi mereka niat hendak menunaikan Rukun Islam ke 5.

4 comments:

  1. x sangka ada juga ahli parlimen bengong macam nizar?

    ReplyDelete
  2. Antara bodoh atau kufur. Menyamai ibadat dengan perbuatan haram jadah....

    ReplyDelete
  3. bahalol punya pemimpin mcm ni..ajaran sesat kot..kalau rasa taraf pendidikan ko tinggi sgt sampai rakyat biasa x boleh menilaikan atau memahami maksud ko...suruh anak2 ko tafsirkan mesej ko takpun budak darjah 5....allahhukakhbar...pemimpin yang zalim di akhir zaman...ini bkn contoh yang baik buat generasi hari ini

    ReplyDelete
  4. Ape la punya orang ni !!?? tak payah pegi jauh2 sampai ke Tanah Suci Mekah lah..cuba tanya diri sendiri, Cuba buat bandingan: 1000 orang pergi ke perhimpunan Forum Perdana dengar ceramah dan menimba ilmu ugama dengan 1000 orang pengikut mu yang hadir ke perhimpunan mu (kadang-kadang perhimpunan haram) utk memaki hamun,memfitnah dan menghukum orang tu kafir orang ni kafir, Sama ke?? baghal..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...