Full Width CSS

Anak Cina Hina Perdana Menteri Melayu Islam, Tapi Orang Kita Buat Apa? #Kangkung @PDRMsia @NajibRazak


Inilah Cina yang buat video Kangkung yang over dalam menyindir hingga dah tahap menghina Perdana Menteri, Dato Sri Najib Tun Razak.

Dia edit lagu remix secara membabi buta tanpa sedikit pun mengetengahkan apa objektif sebenar program yang diadakan semasa Najib menyampaikan ucapan. Padahal Najib telah mengumumkan bantuan TV flat screen, peti ais, tilam dan pelbagai lagi kepada mangsa-mangsa banjir di Pantai Timur. Namun kenyataan pendek mengenai sayur kangkung menjadi perkara yang diwar-warkan sehingga membuat rakyat yang tidak membuat research dan mendengar ucapan penuh Najib turut terpedaya persepsi dimomokkan oleh Pembangkang.
Mungkin sedikit butiran di bawah ini boleh membantu mana-mana pihak untuk 'menempah' lagu remix kepadanya. Nama dia adalah Wong Yu Ri, nombor kad pengenalan 791227-04-5371 dan dia adalah seorang Audio Engineer yang bekerja di 'The Factory Music Studio KL.

Tempat di mana dia buat video kangkung 510 Blok B. Phileo Damansara, 1 Jln 16/11 PJ Selangor. Alamat kediaman pula di 2-10 Laman Suria Condo Jalan Kiara 3, Mont Kiara.

Kepada sesiapa yang berminat mendapatkan khidmat Wong Kangkung, boleh berhubung terus ke talian 0126084707.

Post a Comment

1 Comments

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..