Thursday, January 9, 2014

Blogger Kaki Fitnah Sudah Nyawa-Nyawa Ikan, Mohon Minta Nyawa #1Malaysia @KhairyKj


Semalam saya telah terbitkan satu artikel berkenaan blogger kaki fitnah yang dilahirkan Pembangkang telah dimasukkan ke Hospital milik Kerajaan di Klang.

Hari ini satu mesej berkeliaran di dada handphone saya berkenaan keadaan semasa blogger tersebut di Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang.

Mesej di atas saya perolehi oleh seorang kawan di dalam kumpulan Jingga13. Beliaulah satu-satunya sumber informer saya yang sering menyampaikan berita mengenai gerakan sulit Jingga13.Saya sebenarnya tumpang simpati dengan nasib yang menimpa blogger kebanggaan Pembangkang ni. Jika dia tak sakit hari ini, sudah tentu berlonggok-longgok fitnah dijaja terhadap UMNO & Barisan Nasional (BN). Terutama dengan isu kononnya berlaku sekarang ini berkenaan kenaikkan harga minyak Ron95 tengah malam ini.

Pasti bersemangat para pembaca Pembangkang mentelaah tulisan berunsurkan kebencian penuh dengan dosa oleh blogger wanita yang telah tertanggal tudungnya sekarang ini.

Sama-samalah kita berdoa semoga blogger Omakkau kembali sihat dan bertaubat dengan artikel-artikel fitnah dengan segera sebelum ditarik kesempatan tersebut.

Nasihat saya, jangan hanya minta maaf sesama rakan yang seangkatan dan mempunyai ideologi politik yang sama, sebaliknya minta maaf kepada kerajaan Malaysia dan keseluruhan ahli UMNO yang telah difitnah sebelum ini.

Harap-harap sempatlah dia bertaubat sebelum ditarik nyawanya.



P/s : agaknya banyak tikus kat rumah blogger Omakkau ni.

Baca lagi di blog ini - KL Chronicle.


6 comments:

  1. Bohong dan fitnah adalah perkara rutin bagi pakatanharam... sebab ketuanya pun kaki bohong dan fitnah...

    ReplyDelete
  2. Biarkan dia mampus bro

    ReplyDelete
  3. Byk sgt buat fitnah, huru hara..jgn smpai Allah turunkan kesakitan baru nk insaf atau mohon ampun.. skrg isu Kalimah Allah byk yg jd talibarut kafir.. takutlh pd Allah sblm dtg azab NYA..

    ReplyDelete
  4. Sibuk nak fitnah sampai tikus berkelio dlm umah...

    Allah swt dah bri peringatan tu..... x taubat lg x tau laa...

    ReplyDelete
  5. sama najib dan orang umno ko tak mau mintak ampun ke?? Kalau nak mohon maaf senang je... bagitau pada segala pencacai PR selama ini kerja ko hanya mengadu dombakan masyarakat untuk kepentingan politik seseorang. Bagitau juga selama ini kebanyakan artikel yang ko tulis adalah fitnah yang direka-reka untuk menjatuhkan kerajaan Melayu di Malaysia ni. Kalau itu tak sanggup nak buat, kirim salam je la dengan permohonan maaf ko tu wahai omaqkau...

    ReplyDelete
  6. Tu lah masa menulis tak ingat Tuhan.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...