Full Width CSS

Dahulu Lain Sekarang Dah Lain #1Malaysia @cmlimguaneng #Penang #MercedsBenz


Dahulu dia kata akan hidup seperti rakyat biasa. Semuanya indah di halwa telinga rakyat terutama di Pulau Pinang.

Rakyat Penang kata dia lah pemimpin yang dicari selama ini. Memahami denyut nadi rakyat bawahan. PAS pula kata beliau seumpama Khalifah Umar Abdul Aziz kerana memperjuangkan nasib rakyat.

Dia pun kata akan berbelanja berhemah kerana tidak mahu rakyat Penang terhimpit dengan masalah kos sara hidup yang semakin meningkat di sana.


Hari ini, 'Khalifah Umar' sudah tukar kereta pula. Pakai kereta Toyota Camry tak sampai 6 bulan, sudah ditukar pula dengan kereta Mercedes Benz yang berharga lebih RM250,000 RM650,000

Apa kata wahai rakyat Penang dan PAS yang taksub dengan pemerintahan ala Kiasu oleh DAP Penang? Takkan rakyat nak naik bas percuma seperti yang Lim Guan Eng cadangkan dulu. Mana ada percuma kat dunia ni, nak tanggung kos repair dan maintain bas pun kena keluarkan duit juga.

Nanti pakat-pakatlah reramai minta tumpang naik kereta Merc Lim Guan Eng ni. Dapat round Padang Kota sekali pun ok dah kot hehe.

Post a Comment

2 Comments

  1. Harga merc Rm650k bos..

    ReplyDelete
  2. ahlul bahalol PAS terus senyap sunyi tertelan kahak hijau sendiri bila tuan mereka mula bergaya dgn kereta baru di kala rakyat penang, especially melayu sedang kesempitan dgn harga barang yg di control oleh spesis pemakan bangkai babi ni.....

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..