Full Width CSS

Live Lintas Langsung Himpunan Aman Sokong Perdana Menteri @NajibRazak #1Malaysia #PulauPinang #UMNO

Sekarang ini sedang berlangsung himpunan aman sokong Perdana Menteri Dato Sri Najib Tun Razak yang diadakan di Bandar Sunway, Seberang Jaya, Pulau Pinang.

Himpunan ini diadakan bertujuan untuk memberi sokongan moral kepada Perdana Menteri yang dihentam oleh Pembangkang mutakhir ini.

Dalam masa yang sama juga perhimpunan ini juga mengecam tindakan beberapa pemimpin Pembangkang yang tidak matang dengan sengaja menimbulkan provokasi dan bertindak keterlaluan apabila timbul isu 'kangkung' jajaan Pembangkang baru-baru ini.

Tahniah kepada keseluruhan yang ahli UMNO dan Barisan Nasional yang turun menyatakan sokongan kepada Perdana Menteri hari ini. Syabas !!

Post a Comment

4 Comments

  1. Tahniah puak UMNO yg jahil.. Bukankah Najib yg benar-benar berkata kangkung . Apalah kesan kenaikan kpd rakyat berbanding elektrik dan minyak. Ahli UMNO jgn sokong butatuli. Kes kalimah ALLAH najib bagi kebenaran utk org kafir hina Islam. Lepas tu kita diperbodohkan. Bersatulah kita atas prinsip ISLAM bukan kerana UMNO atau PR paS PKR dn lain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yang Najib kata fasal kangkung?
      Kalau Najib sentuh fasal minyak, apakah mereka akan tuang minyak kedalam mulut karikatur Najib?

      Delete
  2. najib nak bagi contoh untuk bagitahu rakyat harga sayur dah turun..tu pun nak di politik kan ker?harga minyak kan ikut pasaran dunia bukan sesuka hati boleh turun dan naik kan..ko tanya lah para peniaga tu kenapa harga barang boleh naik mendadak?ada banyak pihak yang terlibat sama..orang tengah,pengeluar,pemborong semua ni harus di soal siasat.harga minyak naik 20 sen x kan harga barang pun akan naik 20 sen juga?

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..