Full Width CSS

Cubaan Bawa Lari & Mengecat Sepanduk, Gagal !! #BarisanNasional #1Malaysia @NajibRazak


Nampak sangat puak-puak pembangkang semakin terdesak dalam menggerakkan kempen meraih undi di PRK N25 Kajang. Kini papan iklan calon BN dirosakkan oleh pihak tidak bertanggungjawab.


Pemilihan Kak Wan sebagai calon ADUN N25 ini sekali lagi mengulangi strategi Permatang Pauh. DImana Kak Wan yang pada awalnya Ahli Parlimen kawasan terbabit bertindak mengosongkan kerusi selepas beberapa ketika pak non keluar penjara atas kesalahan salah guna kuasa dan liwat.

Jadi paham-paham sajalah, bukan strategi sahaja di recycle. Calon pembangkang, yakni Kak Wan sendiri di recycle bagi menjayakan taktik lapok. Perubahan game ini telah menimbulkan keresahan dikalangan rakan parti pembangkang yang melihat Kak Wan ini tidak mempunyai sebarang track record dalam berbakti bersama rakyat.




Perkara semakin ganas apabila tengahari semalam papan tanda calon Chew Mei Fun telah diruntuhkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. Melihat kepada kelam kabut pembangkang berkempen. Tidak mustahil mereka semakin terdesak dalam mencari usaha untuk menggagalkan calon lawan dengan merosakkan bahan kempen.

Post a Comment

2 Comments

  1. Kepada sesiapa yang berkenaan,

    Bahawa kami YIP KUM FOOK (YIP KUM FOOK & ASSOCIATES) NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR JALAN 53, DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR & YIP JIUN HANN(YIP JIUN HANN & ASSOCIATES).. LOT 3.55, KOMPLEKS DESA BATU 8, JALAN KEPONG 52100 KUALA LUMPUR ..JAYANTHI DEVI BALAGURU, PENGURUSI PARTI GERAKAN SEGAMBOT, DAN OOI AH BAH(LLB) ..(CHIA OOI SUN & CO.) ADVOCATES & SOLICITORS NO. 48-1, 1ST FLOOR JALAN BRUNEI UTARA OFF CHANGKAT THAMBI DOLLAH, PUDU 55100 KL.

    Dengan terus terang nya disini menegaskan:-

    1) Untuk menengahkan keadilan undang-undang Negara, hak asasi manusia dan sebuah Negara demokrasi yang sebenar-benar, kami tidak mengentar kepada sesiapa yang cuba menakut-nakutkan.

    2) Kami sedia mehadapi pengkhianat di mahkamah
    Sekian dimaklumkan, Terima Kasih.

    Mr. Lawrence YIP
    sui chin choo

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..