Full Width CSS

PANAS : Mongolia Tahan #MH370 & Ugut Serahkan PM @NajibRazak #1Malaysia #PrayForMH370


Menurut kenyataan rasmi Jabatan Perdana Menteri (JPM) hari ini, terdapat satu rumours yang mengatakan Mongolia telah menahan pesawat MAS, MH370 di sana.

Menurut sumber yang berfirasat di dalam dunia khayalannya, pihak Mongolia mahukan Perdana Menteri Dato Sri Najib Tun Razak sebagai pertukaran dengan 239 orang penumpang & krew pesawat berkenaan disebabkan ada hubung kait dengan kisah silam yang sehingga ke hari ini menjadi topik hangat di kalangan Pembangkang.

Bagaimanapun menurut jurucakap JPM yang enggan dikenali, kerajaan akan memberikan offer yang lebih 'bernilai' iaitu seorang warganegara Malaysia yang digelarkan sebagai World Class Leader oleh negara-negara barat.

Beliau yang dimaksudkan itu ialah Anwar Ibrahim. JPM sehingga kenyataan ini dikeluarkan masih lagi menunggu jawapan balas pihak Mongolia.


* sesungguhnya berita ini tidak benar namun atas rasa sakit hati dan geram kepada pihak yang suka mengemukakan andaian sendiri, saya mereka cerita untuk memuaskan hati pencipta cerita seperti dalam gambar di atas. Puiii

Post a Comment

7 Comments

  1. Mungkin dia dapat maklumat tersebut dari bomoh kelapa.

    ReplyDelete
  2. Sapa2 tolong bagitau budak tu Monggolia tak dak dalam senarai negara yang membantu sebab Monggolia bukanlah sebuah negara yang maju. Negara padang rumput dengan penduduk yg sentiasa pindah randah. Kalau dia kata dapat maklumat rahasia, agaknya dia 'jual burit' dulu baru dapat cerita ni.

    Kesian, banyak hisap kote nuarlah punca jadi lagu ni

    ReplyDelete
  3. Kah..kah kah aljubri tu jd tukaran.. monglia pasti akan suka.. sbb suka sama suka punya pasal.. janji puas..

    ReplyDelete
  4. Sepatutnya keratin FITNAH DAJAL SIAL ini tidak dibiarkan saja. Pihak Kerajaan kita terlalu berlembut dan Lembab sebab tu fitnah bermaharaja Lela di bumi bertuah ini. RBA Babi Cibai tu pun asyik lepas satu fitnah demi fitnah untuk hancurkan Negara dan sekarang mengapi2kan pula orang Cina di luar Malaysia yang bukan rakyat Malaysia1

    ReplyDelete
  5. Harap kjaan akan gantung redbin sampai mati

    ReplyDelete
  6. kahkahkahkahkah... good one..

    ReplyDelete
  7. Najib byk mnipu rkyat...xkn korang x sdr lgi...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..