PM

 photo IMG-20140720-WA0036.jpg

Tuesday, March 25, 2014

Tahniah Bob Lokman Dah Jadi Penceramah Agama Di Petronas #KLCC #1Malaysia @NajibRazak


Gambar ni didapati daripada seorang kenalan yang bertugas di Petronas, KLCC. Gambar menunjukkan Bob Lokman sedang menyampaikan tazkirah di surau KLCC yang mana hanya staf Petronas saja boleh menunaikan solat di surau tersebut.

Hal ini bukan saja baru berlaku hari ini tetapi sebelum ini juga pernah AJK Surau tersebut menjemput beberapa penceramah yang mirip ke arah perjuangan Pembangkang.Kepada Petronas teruskanlah membawa anasir-anasir Pembangkang yang membenci kerajaan ke dalam syarikat milik Kerajaan ini. Ajarlah staf Petronas untuk menjadi tidak bersyukur selepas ini kerana kebanyakan orang Pembangkang di Malaysia ni memang tak nak mensyukuri nikmat Tuhan berikan. Asyik dok menyalak menyalahkan kerajaan je.

Jangan ingat orang tu mengamalkan Islam sepenuhnya. Ada juga rongak² peribadi mereka. Better carilah Ustaz yang lebih berkelayakan dan tidak cenderung ke mana² arah parti politik. It's more fair & enough lah kan.


6 comments:

  1. alah apa nak heran, kat MISC pun sama gak mcm ni

    ReplyDelete
  2. Hehe....bagus...!

    ReplyDelete
  3. glc memang lubuk pembangkang! tempat saya kerja dulu pun dipenuhi penyokong pembangkang,apa boleh buat kerajaan selalu pun cakap tak kisah pun apa fahaman politik sesorang untuk berkhidmat dengan kerajaan atau glc.

    ReplyDelete
  4. yer ler..nak harap ustza umno , sibuk kira duit, duduk kerusi empuk, sibuk kejar pangkat, ceramah pulak pasal 1 Malaysia..org boring lerr

    ReplyDelete
    Replies
    1. awat hang bodoh sangat. nak kata kat orang tak selidik dulu. dah namanya ustaz tentula dia tau halal haram. kalau gila duit ustaz pakatan pun tak kan tak dak? hang ingat ustaz pakatan saja yang baguih? bahlol

      Delete
  5. aku tk saba tggu pakatan rakyat jadi kerajaan.........mp pakatan rakyat byk org kafir.....pertama sekali bila PR ambil alih kerajaan aku harap2 sgt tony pua tunaikan janji dia.... buang kakitangan kerajaan yg terdiri drpd org melayu...kedua aku nak pr hapuskan MARA yg byk tlg org melayu....Pendek kata hapus je kuata org melayu teemasuk 10%diskaun bumiputra beli rumah...dan segala2 yg melibatkan org melayu....puas hati aku biar padan muka puak melayu yg sokong PR

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...