Full Width CSS

Admin FB 'Friends Of BN - #BarisanNasional' Ejen Red Bean Army @NajibRazak @FriendsofBN1 #UMNO


Agak-agak Pembaca, apa punca yang menyebabkan saya mengatakan Admin Facebook 'Friends of BN - Barisan Nasional' ini sebagai ejen Red Bean Army (RBA) ?

Pembaca hanya perlu baca dulu tulisan dalam gambar di atas dan kemudian lihat gambar Presiden Amerika, Barrack Obama membuka kasut ketika memasuki Masjid.

Persoalannya, benarkah lokasi tersebut di Masjid Negara, Kuala Lumpur? Pada pemahaman saya, Masjid Negara tu besar kemungkinanlah di Malaysia dan takkan lah pula Admin FB tersebut nak spin kata ini Masjid Negara, Kazahstan atau Uzbekistan kan.


Jom teliti lebih sikit pada gambar ini.

1. Lihat muka orang-orang di sekeliling Obama, ada nampak seperti orang di Malaysia tak?

2. Lihat background belakang, sepanjang pengalaman saya sembahyang di Masjid Negara, tak pernah saya lihat corak ukiran sebegitu rupa.

3. Lihat gambar di bawah ni yang bakal menjadi mimpi ngeri kepada Admin tersebut.


Adakah ini gambar yang sama diambil di Turki pada tahun 2009. Macam sama je kan.

KESIMPULAN :

Mungkin Admin sebenarnya bukan berbangsa Melayu dan beragama Islam. Seperti jua puak-puak RBA yang gagal buat research terlebih dahulu. Atau ayat yang lebih padat untuk difahami ialah Admin tak pernah pergi sembahyang di Masjid Negara.

Weihhh apa punya lahanat BN ambil lahabau yang mencalarkan imej negatif kepada BN ni duduk depan pc dan menjadi suara utama BN dalam laman sosial tanpa tapisan? Buat rosak imej baik yang Perdana Menteri Dato Sri Najib Tun Razak jaga selama ini terhadap BN.

Mungkin inilah dia double agent yang duduk dalam BN menjelang PRU14, di mana gerak kerja mereka mengumpulkan crowd / sokongan dari penyokong BN dan apabila menjelang PRU14 kelak, Admin akan twist kepada kempen Pembangkang pula.

Free.. free je Pembangkang dapat sokongan dari Penyokong BN yang tertipu dengan gerakan mereka hari ini.

So siapa yang Pegawai yang bertanggungjawab untuk FB ni, meh tolong respon sikit. Jika benar FB ini bukan milik pengkhianat Perdana Menteri, better buat pengakuan !

Saya tuntut PERMOHONAN MAAF daripada Admin & pengurusan FB tersebut kepada Perdana Menteri dan rakyat Malaysia.


* dengar cerita FB ni milik pegawai yang bertugas di pejabat berprestij di Putrajaya.

Post a Comment

6 Comments

  1. Cai anwar dlm BN, tahniah

    ReplyDelete
  2. Admin blog dengkilah tu!!!!!!

    ReplyDelete
  3. page tue kaki rembat bahan page lain.. tak leh pakai..

    ReplyDelete
  4. Aku kenal admin friends of bn, bukan sorang, ramai. Sebab dia social media company yang BN bayar buat post untuk BN. Nama company tuh legion media. Trust me admin dia dulu kini dan selamanya umno. Geng kau dengan najib gak ah. Cuma ni najib bayar dorang. Kau najib tak bayar kot. Ntah lah.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..