Tuesday, April 8, 2014

[Video] : Pernah Tengok Tak Macam Mana Babi Memburukkan Lawannya?



3 comments:

  1. Klu dah otak penuh dengan taik...cakap mcm mana pun org2 mcm ni tak akan berubah punyer..ingat mat saleh tu heran ke hang dok sibuk nak tentang GST la segala bagai...diorang nak tgk mcm mana dewan berlangsung jer.. sibuk nak tunmjuk hero la tu...mcm haram jer...jaguh kampung jer assmint ni...pemikiran kolot...dungu....asshole...

    ReplyDelete
  2. Pasal berlakon PKR memang jaguhlah.Drp ketua sbg hero hingga pencacai berguling2 di jln raya semasa Bersih.Azmin tak lepas peluang berlakon di Parlimen - berucap dlm bahasa omputih supaya pelawat2 YB Australia faham.Azmin dah tak ada idea nak mengalahkan Khalid.Terpaksa beliau buat lawak bodoh utk menaikkan prestasi sbg pemimpin Pkr.Kesian dia.

    ReplyDelete
  3. Kesian.. apa org Australia tu bole buat? Arahkan PRU semula? Bodoh punya Azmin

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...