Tuesday, May 27, 2014

Cadbury : Jangan Marahkan Amran Ya Para Pembaca #MaafkanAmran #1Malaysia


Nak kata tak pandai, nampak bagus je dia tulis status tu kat Facebook, siap dengan penjelasan lagi. Tapi bila nak kata pandai, nampak macam over pandai pulak.

Inilah jadinya bila budak-budak seperti Amran yang banyak menonton video Youtube ceramah Azhar Idrus, semua perkara mudah diselesaikan dengan dalil-dalil suka hati mengikut logik saja

Saya minta para Pembaca sekalian jangan marahkan Amran ya. Kesian budak ini. Mungkin beliau merupakan fanatik cokelat cadbury atau mungkin dia dah banyak termakan cokelat cadbury ni.

#MaafkanAmran

1 comment:

  1. sah2 ko beban...elok je je yg makan babi...darurat otak ko..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...