Full Width CSS

PAS Lupa Antara Perjuangan Islam & Perjuangan DAP Komunis #PRKTelukIntan #BattleOfTelukIntan #BonekaDAP #1Malaysia


Antara ketidakfahaman mengenai objektif perjuangan DAP ataupun tidak mampu membezakan perjuangan PR. Mungkin inilah antara perkara utama membelenggu kepala otak para penyokong PAS.



Matlamat DAP yang umum ketahui adalah parti ini menolak mentah-mentah Islam sebagai agama rasmi di Malaysia. Untuk lebih mudah faham, apa saja pasal Islam sudah pasti akan ditolak mentah-mentah. Sedangkan PAS pula beriya-iya mahu merealisasikan sebahagian hukum Islam yakni hudud sebagai salah satu kewajaran kewujudan parti berasaskan Islam itu hari ini.

Apabila melihat gambar-gambar pengikut PAS yang bengong memegang bendera parti komunis bangsat sebagai tanda sokongan, satu perasaan sedih timbul mungkin disebabkan mereka tidak pernah ketahui akan masalah yang menghantui PAS sehingga terpaksa melupakan hasrat melaksanakan hudud di Kelantan disebabkan parti komunis ini secara terbuka menentangnya.



Agaknya sampai bila PAS ini akan terus diliwat perjuangan berasaskan Islam mereka?

Post a Comment

3 Comments

  1. Ini muka muka kontraktor melayu yang di tamatkan kontrak nya.....bila marah sakit hati pilih utk jadi pembangkang !

    ReplyDelete
  2. Kita jangan lupa kebanyakan orang melayu teluk intan sememangnya penyokong DAP sejak dahulu lagi , ingat siapa di Pasir Pendamar, seorang melayu yang menjadi calun DAP siapa calun di teluk intan satu ketika dahulu.

    Masih anda semua ingat bekas YB Fadzlan Yahya , seorang melayu yang berasal dari Taiping, jadi usah gusar dengan cara dap memerangkap orang melayu disana.

    Cuma kita ingin berpesan , jika dahulu perjuangan pas untuk kearas keislaman sekarang biar mereka bersama dengan sumpah neraka mereka terhadap umno

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..