Full Width CSS

DAP Rekrut Pasukan Komunis Yang Bakal Menular Ke Seluruh Malaysia


Siapa di kalangan pemimpin parti Pembangkang berani bersuara menyebelahi Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia bagi menegaskan Pasukan Peronda Sukarela Pulau Pinang (PPS) sebenarnya merupakan persetubuhan pertubuhan yang tidak berdaftar atau dalam bahasa kurang ajarnya ialah pertubuhan haram jadah.

Confirm tak da yang berani bersuara kan.

Akhir² ini timbul banyak cerita kebiadapan PPS yang berlagak seolah² mereka adalah pihak yang lebih BERKUASA berbanding PDRM, Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP), RELA dan lain² agensi kerajaan Persekutuan di Pulau Pinang.

Di bawah ini di antara isu yang tercetus membabitkan PPS dengan orang awam.






Seperti surat kepada Ketua Polis Negara (KPN), Tan Sri Khalid Bin Abu Bakar yang dikeluarkan oleh JPPM menegaskan bahawa PPS merupakan pertubuhan tidak berdaftar di bawah Akta Pertubuhan 1966 (Akta 33).



Sehubungan dengan itu juga, satu kenyataan akhbar daripada KPN juga mengesahkan telah menerima maklum balas dari JPPM berhubung pekara berkenaan. PDRM menurutnya akan mengambil tindakan berdasarkan peruntukan undang² yang tersedia ada.


So lepas ni, kalau ada hamlau berbaju vest purple menghalang laluan anda atas nama PPS, anda berhak mempersoalkan tindakan mereka atau tidak menuruti arahan tersebut di Pulau Pinang.

Umum harus ketahui, inilah kumpulan kecil yang pertama direkrut DAP untuk menjadi pasukan komunis alaf baru. Sekecil² senjata dibawa mereka hari ini, esok mungkin senjata seperti pistol pula yang dimiliki dan lusa mungkin mereka akan mengangkat senjata pula.

Ini adalah strategi terancang DAP dalam mengembalikan kegemilangan komunis dalam bentuk diterima oleh semua orang terutama kaum Cina di Pulau Pinang. Jika tidak diambil peduli, berkemungkinan pasukan komunis ini akan berkembang dan menular ke seluruh pelusuk tempat penguasaan DAP.

Awas !!
DAP telah mula bertindak di luar batasan.


PPS Celaka !
Lim Guan Eng Celaka !
Ini Semua Celaka !

Post a Comment

3 Comments

  1. Pertubuhan Haram dah boleh di anggap subversive jadi gunakan Polis atau pon askar untuk ajar Chee Bai2 ni!!!

    ReplyDelete
  2. kaoranng jangan taktau anak melayu yang direkrut tu jenderalnya cina dap yang melayu kuli batak aja jangan arap dapat pangkat

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..