Full Width CSS

JIJIK Kemenangan Nurul Izzah Di Lembah Pantai PRU13 @n_izzah @RajaNongChik


Menarik sangat hari ini Wakil Rakyat Lembah Pantai, Nurul Izzah mengakui dirinya telah menfitnah Datuk Seri Raja Nong Chik menjelang PRU 13 yang lepas.

Kemenangan jijik tersebut telah memperlihatkan bahawa anak lahabau Anwar Ibrahim ini sebenarnya tidak mempunyai kualiti seorang pemimpin yang berkaliber.
Seorang pemimpin yang baik, tidak akan bertindak sedemikian jika merasakan dirinya seorang bagus, mulia dan terbaik di mata rakyat terutama pengundinya.

Permohonan maaf Nurul Izzah melambangkan bertapa kemenangan terhadap sesuatu isu atau perkara begitu mudah dicapai dengan penyebaran fitnah kepada pihak lawan. Apabila sudah kantoi dan hendak disaman, terus buat permohonan maaf.

Apakah tindakan permohonan maaf tersebut telah menutup segala kesan dosanya?

Persoalannya macam mana Nurul Izzah nak yakinkan orang ramai yang mempercayai bahawa cerita yang dipukul canang sebelum ini adalah satu fitnah? Jika 1,000 orang percaya sebelum ni, apakah 1,000 orang tersebut akan mendapat maklumat ianya adalah fitnah daripada YB janda ini?

Adakah Nurul Izzah sanggup menebus dosanya dengan meletakkan jawatan di Lembah Pantai dan diadakan PRK di sana atau terus buat bodoh seperti perempuan murahan yang tak punyai maruah?

Post a Comment

2 Comments

  1. Segala yg dinikmati sebagai MP adalah haram bagi dirinya kerana diperolehi secara tak bersih. Org yg membuat fitnah d dunia lagi allah membalasnya dan neraka tempatnya d akhirat sekiranya tidak bertaubat dan memohon maaf siapa yg d fitnahnya.

    ReplyDelete
  2. dulik apa dia janji dia menang pru akan datang buat lagi fitnah pada orang lain lak kalu tak sampai bila pun dia tak menang kan kan kan!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..