Full Width CSS

PANAS : Perempuan Cina DAPig Ini Kata Setiap Hari Dia Kena F*ck ??


Artikel ini ditulis khas untuk memberi publisiti percuma kepada perempuan di atas dan saya berharap selepas ini dia akan muncul dalam tv LED Samsung Smart 42' inch yang saya baru beli semalam dengan muka yang bodoh dan serba tak tahu seolah² account Facebook nya telah digoda digodam.

Apa yang perempuan ini tulis dalam Facebook miliknya?



Maksudnya.

"Setiap hari kerajaan telah me'anu'kan saya, sekarang mereka (kerajaan) berharap saya akan memberi respek (hormat) kepada mereka dengan berdiri untuk lagu yang penuh penipuan dimainkan. Dan selepas saya membayar harga tiket celaka yang termasuk dengan cukai A, cukai B, cuka C (pelbagai cukai). Perempuan jalang tolong o0o!! Saya hanya nak menikmati cerita wayang saya, kepada siapa yang menyalah orang lain kerana tidak bangun berdiri (semasa lagu Negaraku), adakah anda rasa negara ini melayan anda cukup baik? bodoh"

Saya bersimpati dengan manusia² jalang ini. Mereka cuba bersikap keras kepala dengan menolak unsur baik yang diterapkan oleh kerajaan kepada mereka. 

Apakah saranan kerajaan dengan mengadakan nyanyian lagu Negaraku di dalam panggung wayang sebelum filem bermula merupakan satu perbuatan keji dan menjijikkan bagi mereka? Adakah mereka yang saya maksud itu bukan warganegara Malaysia?

Inilah jadi sekiranya di peringkat Sekolah Rendah, telah diasuh dan diterapkan ilmu kebencian ala komunis ke dalam kepala otak mereka. Mungkin subjek Sejarah ditukarkan faktanya atau digugurkan silibus nya.

Saya percaya jika ditanya satu² Rukun Negara pasti si budak Cina DAPig ni gagal nak jawab sebab mereka tak pernah menghayati pun setiap baris² Rukun Negara Malaysia. Yang mereka tahu mungkin lagu KPoP dan mungkin juga mereka sedang buat research lagu PKM (Parti Komunis Malaya) ketika dulu puiii !

Nak cari pengkhianat dan si binawe tak susah zaman sekarang. Muda² lagi sudah tiada semangat patriotik dan kesetiaan kepada negara. Lagu Negaraku telah dinyanyikan berpuluh² tahun dahulu tak pernah ada yang pertikaikan dan ia dimainkan di seluruh dunia apabila melibatkan delegasi negara yang berkunjung ke luar negara ataupun semasa kejohanan sukan antarabangsa apabila atlet negara memenangi pingat Emas. 


Namun disebabkan apa saja program kerajaan bawakan untuk rakyat, semuanya dipandang serong dengan penuh kebencian seolah² kerajaan cuba trained rakyat menjadi seperti Korea Utara & China.

Saya percaya kaum Cina DAPig ini cukup berbangga dengan artis² negara Jepun dan bercuti di Thailand. Tetapi mereka tidak pernah mengambil tahu bagaimana kerajaan negara tersebut memupuk semangat cintakan tanah air & mentaati Raja dan Maharaja mereka di kalangan rakyat. Pergi buka Google atau Youtube, lihat sendiri bagaimana kerajaan negara tersebut lakukan kepada rakyatnya.

Jangan terlalu poyo sangat ! 
Orang lain boleh respect, kau pula nak tunjuk keras kepala !

Berkenalan lanjut dengan Tenashar Low - hopefully dia tak tutup account FB nya hehe


P/s : student nowdays doesn't have brain

Post a Comment

8 Comments

  1. Ini adalah antara alasan utama kenapa SJKC patut dimansuhkan....

    P/S : aku dah save gambar amoi ni dalam PC aku....hehehehe...

    ReplyDelete
  2. kasihan....tidak tahu membezakan antara sayang negara tanah tumpah darahku dengan parti politik yang mentadbir negara....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barua ni semua mana ada setia pada negara...! Patut halau saja barua2 ni....

      Bg la muka lg .... Ni baru sikit....Apa lg yg dia ada , kita melayu tak tahu...

      Delete
  3. Ini lah yang di panggil LL= Lan Lan!!

    Suka atau bangsa Cina DAP Kominis kena ikot!!

    Lan Lan Sampai Tu Lan and lu boleh Kam Lan sebab lu memang bangsa Sia Lan!!!

    Wahkahkahkahkahkahkah.....

    ReplyDelete
  4. Muka pon muka isap kotek!!

    ReplyDelete
  5. Semua punca Dari melayu2 haram jadah. Yg cakap melayu bunyi org puteh. Org puteh pun segan, Ada yg cakap melayu bunyi Arab, sampai Arab pun malu nak mengaku Arab. Lebeh Malang lagi apb anak2 nak ambil UPSR ibu2 yg lebeh sampai menggiggil macam Ada di palestin. Apabila wartawan TV dtg cakap melayu, dgn bangga depa lebeh2 cakap org puteh. Besok anak2 yg mana dah pandai! Pebodo org bodo. Yg mana dah kaya! Jual org miskin.

    ReplyDelete
  6. Satu lagi contoh produk SJK (Cina).
    HAPUSKAN SJK(C)!!

    ReplyDelete
  7. Sah!jalang nie dah miss 7 hari tak dapat batang

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..