Full Width CSS

[Video] Apa Yang Cina DAPig Lakukan Kepada Orang Melayu & Islam Selama Ini #PRKPengkalanKubor


Video khas ini dihasilkan untuk tatapan anak-anak muda Melayu beragama Islam yang concern akan nasib agama dan bangsa pada masa hadapan jika kita tidak mengambil langkah pro-aktif menanganinya.

Kebiadapan kaum pendatang hari ini semakin hari semakin menanam rasa kebencian sesama kita. Walhal jika kita perhatikan, adakah punca ini semua bermula daripada bangsa Melayu sendiri ataupun mereka yang terlupa untuk membaca dan memahami kontrak sosial yang telah dipertujui sekian lama.

Tonton video ini.


Jika anda merasakan maruah anda tercabar setelah menonton video ini, sebarkanlah ia. Pastikan ianya terus disampaikan kepada generasi pelapis bangsa kita agar tidak pernah lupa apa yang kaum biadap lakukan hari ini.

Jangan biarkan ianya menjadi sebahagian daripada khazanah mahupun video yang tidak berguna lagi pada masa akan datang. Sedarkanlah anak² kita bahawa agama kita dan bangsa kita semakin diperlakukan dengan biadap. Beritahu dan biar mereka selami pengertian Perlembagaan Negara yang harus dipatuhi bersama.


* video ini bukan untuk menanam kebencian mahupun menyalakan api kemarahan tetapi lebih untuk kita berwaspada.

Post a Comment

3 Comments

  1. melihat sahaja wajah nayer adun penang ni, saling tak tumpah seperti watak JAHAT dalam filem-filem tamil. nampaknya wajah JAHAT itu juga selari dengan perangai JAHAT si empunya wajah ini di pulau pinang dan malaysia. memaki hamun melayu dan Islam seumpama ibadat kepada tuan punya wajah ini. bagaimana melayu yang beragama Islam di pulau pinang boleh menerima penjahat ini sebagai wakil mereka? adakah kerana bodoh atau kerana dipaksa menjadi bodoh bersebab sentimen politik? sendiri mau ingat beb....

    ReplyDelete
  2. Saya bersama dalam perjuangan pemuda umno wp

    ReplyDelete
  3. Ya Allah. .. lemahkanlah kekuatan musuh2 Islam, satukan kami umat Islam dimana saja kami berada. Limpahkan kami kebijaksanaan dlm menangani ancaman mereka. Aamiin

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..