Full Width CSS

Sekali Lagi Harakah Daily Kantoi Fitnah #MinyakNaik


Heh! Patut la penjualan akhbar lidah rasmi Parti Angguk Saja tu mengalami penurunan sejak kebelakangan ni. Semuanya hasil dari berita sampah yang diberikan kepada rakyat.

Kalau sebelum ini, orang tak berapa nak percaya bila kita kata Haprak Daily tu bukan sebuah medium yang boleh kita dipercayai sebab sumber dia main kutip tepi jalan je.
Tapi bila dah kantoi secara terang - terangan macam ni, diorang nak kata apa lagi? Demi nak melaga - lagakan Tun Mahathir dengan Perdana Menteri, sanggup diorang kutip bahan dari tepi jalan?


Dalam salah satu artikel yang disiarkan oleh laman portal Haprak Daily tu memaparkan komen dari Tun Mahathir mengenai kenaikkan harga minyak RON95 dan juga Diesel semalam.

Tapi Malangnya, laporan dalam artikel tu katanya diambil dari laman twitter milik Mantan Perdana Menteri ke-4 Malaysia. Huh? Sejak bila pulak Tun Mahathir pakai twitter ni?

Takkan itupun puak - puak Parti Angguk Saja yang mengendalikan laman portal Haprak Daily tu tak tau? Tak masuk akal lansung kalau itu alasan yang diorang berikan.

Sebab kenyataan mengenai perkara itu sudah dinyatakan dalam laman twitter yang dinyatakan. Terang - terang ditulis, "Not Real Tun Mahathir Mohamed". Tu pun diorang tak faham?

Kot ye pun puak - puak Haprak Daily tu nak menipu, jangan la sampai kantoi tak sedarkan diri sendiri
Sumber : Semut Hitam

Post a Comment

2 Comments

  1. (( Rahsia Dibuka )) - UMNO Mahu Jatuhkan Azmin SEKALI Lagi!!

    Walaupun akhbar Utusan Malaysia meletakkan gambar lucah Azmin bersaiz A4 di muka depannya, ia tidak pun releven oleh rakyat selangor, malah seluruh rakyat Malaysia sekalipun sgt yakin dgn kreadibiliti Azmin sbg MB Selangor yg baru...

    Bukan itu saja, penyokong BN bertubi2 mahukan Azmin menjadi MB baru dgn 'menjilat' kembali khalid bg menidakkan Wan Azizah sbg MB yg baru...

    Wan Azizah yg tidak dpt bertanding pada pru yg lepas hanyalah orang tengah Anwar utk menguatkan lg PKR di Selangor. Memadai hanya berada di dun... dan Nurul Izzah di parlimen...


    UMNO nak buat apa skrg?
    Adakah UMNO mahu meletakkan Video Lucah 3G Azmin di Muka Depan Akhbar pujaannya?... Cubalah...

    Yg pasti semakin ramai penyokong BN yg sukakan Azmin selepas ini...

    Sayang selangor.. sayang PKR...

    TAHNIAH ANWAR... TAHNIAH WAN AZIZAH... :-D


    Sumber berita

    >>>> Klik Di Sini

    ReplyDelete
  2. Not real tun mahathir mohamed but harakahdaily real already stupid. Sgt simple tp sebab steady dgn kebodohan dan malas buat homework, benda2 bodohpun keluar.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..