Full Width CSS

Mungkinkah Al-Qaeda Bakal Membalas Dendam Komando Yang Membunuh Obama?


Identiti komando Angkatan Laut Amerika Syarikat (AS) yang didakwa menembak mati pemimpin al-Qaeda, Osama Laden akhirnya didedahkan kepada umum.

Sebelum ini, rangkaian televisyen AS, Fox News dilaporkan telah mempromosikan wawancara eksklusif bersama Rob O'Neill, 38, yang akan berkongsi pengalamannya ketika menyertai operasi memburu Osama di kediamannya di Pakistan pada 11 Mei 2011.

Bagaimanapun, Daily Mail Online didakwa telah terlebih dahulu mendedahkan identitinya kira-kira seminggu sebelum temu bual itu disiarkan.

Menurut portal berita itu, O'Neill yang berasal dari Butte, Montana bersetuju untuk membuat pendedahan menggemparkan tersebut selepas beliau menamatkan perkhidmatannya selama 16 tahun dalam unit elit tersebut.

Difahamkan, O'Neill pernah ditugaskan di Iraq dan Afghanistan serta dikurniakan pingat sebanyak 52 kali.

Pada Mac tahun lalu, Esquire turut menerbitkan wawancara mengenai 'lelaki yang menembak mati Osama', namun identitinya dirahsiakan, dipetik dari The Telegraph.


P/s :  Al-Qaeda pun dah senyap sekarang. Agak²nya dorang semua dah dapat imbuhan dari Amerika kot. Bersekongkol untuk benarkan Amerika masuk Iraq. Sekarang ni mungkin orang yang sama juga mengaku ISIS. Kelebihannya adalah dapat kahwin dan adakan hubungan seks. Licik agenda Yahudi sesatkan umat Islam.


Tajuk kat atas tu memang sengaja letak Obama sebab mereka ada persamaan dengan Osama.

Post a Comment

0 Comments