Full Width CSS

Malaysiakini Cuba Lagakan Perdana Menteri & Timbalan Perdana Menteri @NajibRazak @MuhyiddinYassin #Banjir2014 #PrayForPantaiTimur


Dah lah sumbangan kepada negara takda langsung, tiba-tiba pula hari ini Malaysiakini cuba memprovoke kepimpinan UMNO hari ini.

Melihatkan saja tajuk berita mereka, sudah jelas menunjukkan cubaan media Pembangkang ini melaga-lagakan Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri.


Amat wajarlah sekiranya kerajaan mengambil satu tindakan tegas terhadap Malaysiakini yang semakin hari semakin biadap dan jelas sengaja mewujudkan suasana tegang antara kedua-dua pemimpin.

Post a Comment

1 Comments

  1. Bukan susah kalau nak buat. Panggil je ketua editor mengadap. Bagi amaran jika melakukan provokasi fitnah dan niat jahat. Jika berlaku lagi, portal tersebut akan diharamkan. Takut dikatakan kejam @ zalim? Kerajaan yang takut ialah kerajaan yang lemah. Zaman tun dulu, ada beliau kesah dikatakan itu ini? Beliau tidak ambil pedulipun. Mahafiraun, mahazalim dan berbagai lagi gelaran tidak menjejaskan beliau, malah kerajaan pimpinan beliau semakin kuat. Beliau tidakpun memberi peluang kpd mereka yang berniat jahat, kaki adu domba dan pengkhianat. Tidakkah rekod lama tun sesuai utk dijadikan pedoman menjadi kerajaan yang kuat dan berpendirian? Tepuk dada tanya selera. Kalau asyik terhegeh2 dgn pelampau, beginilah apa yg terjadi sekarang...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..