Full Width CSS

Rakyat Menantikan Rafizi Ditangkap Kerana Menghasut Rakyat Berdemontrasi Malam New Year #2015 @PDRMsia


Misi utama Rafizi Ramli memecahbelahkan rakyat. Dia dan pemimpin PR yang lain tak suka apabila rakyat Malaysia hidup dalam keadaan aman tanpa memikirkan sejenak sentimen politik semasa menonton sukan.

Dalam kesempatan final bola Piala AFF Suzuki, dia still lagi nak menghasut rakyat supaya turun di jalanan pada malam sambutan Tahun Baru 2015.


Umum sudah ketahui melalui akhbar & media sosial bahawa penurunan harga minyak Ron95 akan diumumkan pada tarikh yang sama dan dijangka di bawah paras RM2.00 seliter. Peliknya kenapa Rafizi dan kuncunya masih beriya-iya mahu lakukan himpunan haram tuntut harga minyak diturunkan?


Fikir-fikirkanlah kita sebagai rakyat Malaysia terutama yang mendokong perjuangan PR, adakah Rafizi & PR membawa kebaikan kepada rakyat atau sebaliknya.


Flyers dikesan di tempat parking kereta Bandar Tasik Selatan ketika puluhan ribu penonton ke Bukit Jalil bagi menonton aksi pemain Malaysia menentang Thailand.

Post a Comment

1 Comments

  1. Rujukan .... tanahpuchong.blogspot.com

    Salah satu cara nak selamatkan tanah reserve melayu ialah kerajaan atau ahli koperat/mereka yg berkemampuan/pelabur/pemaju membeli tanah reserve melayu yg nak dijual untuk dibangun dan dimajukan.

    Aku ada semak satu tanah reserved melayu yang hendak dijual di Puchong, dah berbulan tuan tanah nak cari pembeli, tapi tak ada dari kalangan bangsa Melayu ini yang ada kemampuan untuk ambil perhatian. Tuan tanah ada 2 lot iaitu 4 ekar kali 4 ekar, dia nak jual satu lot 4 ekar sahaja untuk sara hidup dan untuk penjagaan ibu mereka yang tua dan uzur. Tanah tersebut terletak lebih kurang 500 meter dari Taman Putra Perdana. Asalnyanya dulu tanah berbukit dengan tanaman getah, tetapi sekarang sudah rata dan kosong terbiar. Selang 2 lot ada 3 lot yg telah dipecah pecahkan untuk unit banglow dengan harga 600 ribu bagi 0.3 ekar dan 2 lot bersebelahan sudah diambil oleh syarikat pemaju (sudah tentu milik Cina) untuk didirikan rumah. Mereka minta juga tanah yg hendak dijual ini, tapi pemilik lebih berharap ada bangsa Melayu yg ambil alih tanah itu, namun sampai sekarang seolah olah pemilik tidak ada pilihan untuk menyerahkan tanah itu kepada bukan Melayu atas nama proksi. Mereka menjanjikan 20 unit rumah berharga 600 ribu setiap unit sebagai pulangan Joint Venture.

    Bagaikan tidak ada pemaju Melayu yg berkemampuan, ajensi kerajaan pun diam membisu, PRIMA atau SPNB pun buat tak tahu... berdegar degar dalam PAU... habuk pun tak ada !!!

    rujukan ... http://tanahpuchong.blogspot.com

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..