Tuesday, February 10, 2015

Anwar Bersalah Liwat : Apa Kata Khalid Ibrahim? #LiwatTetapLiwat


Malaslah nak tulis panjang², banyak media dan sahabat di dalam Facebook telah berkongsi keputusan mahkamah terhadap Anwar yang didapati bersalah meliwat pembantu peribadinya, Saiful Bukhari.


So tetiba teringin pula nak share kan apa kata bekas orang kuat & merangkap macai Anwar Ibrahim sebelum disepak terajang jatuh dari kerusi Menteri Besar Selangor iaitu Tan Sri Khalid Ibrahim mengenai keputusan yang diputuskan mahkamah sebentar tadi.

Khalid Ibrahim kata,


Confirm lepas ni Nurul Izzah meroyan² nak dakwa semua orang sebab bapak dia teraniaya kah kah kah.

#LiwatTetapLiwat

5 comments:

  1. Itulah hakikatnya ..

    Malaysia pernah mempunyai seorang peliwat sebagai Timbalan Perdana Menteri .. itu kesilapan Tun Mahathir kerana terpedaya oleh image Islam yang ditonjolkan oleh Al Juburit !

    PKR Pernah mempunyai Punaisihat seorang peliwat tegar ..

    Parlimen Malaysia pernah membenarkan peliwat dan penzina menjadi Ketua Pembangkangnya ..

    Aku pun pernah membantu PR untuk 'berdemo setiap minggu sejak 1998 sehingga 2004 namun aku tak pernah tidak percaya bahawa anu war seorang peliwat !!

    Waktu itu aku bertujuan untuk memberi kejutan yang mega, supaya UMNO segera bangun dari banyak kelemahan yg tak mampu nak disenaraipanjangkan di sini ! ..

    Hari ini aku gembira bahawa peliwat telah dihukum, cuma aku kesal kerana hukuman itu jauh lebih rendah dari hukuman maksima 20 tahun. Apa yang terbukti bahawa dia meliwat saiful setelah begitu lama tupai melompat sedangkan meliwat bukanlah satu kerja laku yang dapat dalam naluri pelaku secara tiba tiba atau sekali sekala, pelakuan ini adalah satu penyakit yang kekal secara tabiee kecuali diberi rawatan dan konseling yang intensif, namun tabiat ini masih sukar dan boleh dianggap mustahil untuk dihilangkan dari naluri seorang pengamal homosex !!

    Dia sepatutnya menjalani hukuman sekurang kurangnya selama 10 tahun iaitu 50% dari hukuman maksima bukannya 25% ..

    (ahli pas seumur hidup)

    ReplyDelete
  2. Imej Islam yang digunakan untuk menipu ini banyak dah berlaku sekarang. Cakap bagus semua guna ayat quran dan hadis siap kalqalah tetapi cakap tak serupa bikin. Perkara ini sebenarnya ada dinyatakan dalam quran. Dulu ada orang mengkafirkan orang islam lain kerana berkerjasama dengan bukan islam. Akibatnya sembahyang 2 imam ceraiberai rumahtangga, pecahbelah antara ibubapa dengan anak dan saudara, masyarakat dan kampong berpuak2, Sekarang orang2 itu berkerjasama dengan bukan islam, sekarang siapa yang kafir? dan sampai diperbodoh2kan oleh bukan islam serta dihina agama akibat perbuatan mereka. Nanti macamana nak jawab dengan Allah?

    ReplyDelete
  3. Dulu ada orang menggelar ketum sebagai aljuburi tetapi sekarang dia bersekongkol dengan orang yang dituduh.

    ReplyDelete
  4. Semoga Aman Negara Tanpa Anwar Ibrahim (SANTAI)

    Biarkan Anwar Ibrahim bersantai sepuas-puasnya kat Resort Sungai Buloh.

    ReplyDelete
  5. ....


    (( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    (( UMNO Penjara Anak Muda )) - Anak Muda Sangat Marah Dan Berdendam Dengan UMNO...

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    Gambar Dan Video Anwar 'Diseksa' Di Penjara Akan Diedar Dan Diprotes Habis-Habisan!!!

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    Rakyat Malaysia Sokong Azmin Jadi PM...Tolak Parti PENJARA UMNO

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...