Full Width CSS

Penumpang Mabuk Beraksi Lucah Dalam Pesawat Diusir Keluar #BilaKLTidur


Seseorang yang perperangai tidak senonoh di khalayak awam pastinya akan menarik perhatian khalayak umum, bukan saja di Malaysia, negara-negara Islam malah negara Barat.

Jika ianya berlaku, individu itu akan sama ada dianggap tidak waras atau tidak bertamaddun. Bayangkanlah sekiranya ia berlaku di dalam pesawat!
Demikianlah yang berlaku di dalam penerbangan British Airways dari Jamaica ke London.

Seorang wanita dikatakan telah bertindak menanggalkan pakaian serta melakukan aksi lucah dalam penerbangan itu, lapor mStar Online memetik berita mirror.co.uk.

Wanita warga British berusia 46 tahun dari barat daya London itu ditahan, dipercayai berkelakuan demikian kerana telah mabuk.

IKLAN


Dia dibawa keluar sebaik sahaja penerbangan tersebut mendarat di Lapangan Terbang Gatwick, London pada 19 Mac lalu dari Kingston, Jamaica.

Dia didakwa kerana menyebabkan gangguan di dalam pesawat itu selain berkelakuan tidak senonoh.

British Airways bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai insiden itu tetapi mengesahkan pihak polis dipanggil berhubung kejadian berkenaan.

Satu tinjauan yang dikeluarkan tahun lalu menunjukkan seorang daripada tujuh pelancong warga British mengakui mabuk di dalam pesawat semasa menaiki penerbangan untuk bercuti.

Hampir satu pertiga daripada mereka berkata telah mengambil minum beralkohol itu untuk menenangkan diri kerana gemuruh menaiki penerbangan

Post a Comment

0 Comments