Full Width CSS

Punca Pemimpin PAS Jadi Munafik #PRKRompin #BarisanNasional


Kalau sebelum ini, kita dah dihidangkan dengan drama swasta yang dimainkan oleh puak - puak MUNAFIK dari kalangan PAS dikawasan Parlimen Permatang Pauh tu terhadap PKR.

Kita dah baca bagaimana mereka dengan penuh rasa tak bertanggungjawabnya cuba mempermainkan sentimen dikalangan ahli yang rasa benar - benar tertipu dengan agenda yang dibangkitkan.

Kononnya, puak - puak PAS dikawasan Permatang Pauh tu tampil memberikan kata dua kepada PKR untuk menarik balik keputusan mereka terhadap isu perlaksanaan Hukum Hudud.

Malah, PAS Kawasan itu juga turut mendesak agar kepimpinan PKR membuat permohonan maaf secara terbuka jika mahu mendapatkan sokongan serta bantuan dari jentera mereka dalam PRK Parlimen Permatang Pauh tu.

Tapi ternyata, semua tu hanya sekadar LAKONAN puak - puak MUNAFIK tu sahaja untuk memperdayakan ahli - ahli yang ternyata telah dikecewakan oleh pemimpin - pemimpin mereka sendiri.

Tinggal lagi, kita tertanya - tanya jugak. Kenapa semua tu berlaku? Kenapa kepimpinan PAS tu sanggap tampil untuk memperdayakan ahli - ahli dikalangan mereka dan rakyat Malaysia secara keseluruhannya?

Kenapa sebelum ini mereka beria - ia menentang PKR tapi kemudian sanggup pulak jadiMUNAFIK dan memberikan sokongan kepada parti Liberalis tu tanpa sebarang penjelasan yang masuk akal?

Jika kita lihat alasan yang diberikan oleh YDP PAS Kawasan Permatang Pauh, dia kata sokongan tersebut diberikan kerana PKR dah memenuhi tuntutan yang dikemukakan sebelum ini.

Tapi, perkara itu dinafikan oleh Si Azmin Ali selaku Timbalan Presiden PKR yang mendakwa mereka tidak pernah meminta maaf dan tidak akan menarik balik keputusan terhadap isu Hukum Hudud.

Jadi, kenapa pulak ada dikalangan puak - puak PAS tu yang beria - ia sangat nak selesaikan isu tersebut secepat mungkin dan membuatkan PAS Kawasan Permatang Pauh tu tunduk kepada PKR?

Sebabnya mudah. Ianya bagi menghalang usaha subversif yang sedang direncanakan oleh puak - puak PKR tu sendiri untuk menjahanamkan Wan Azizah dalam Pilihan Raya Kecil kali ini.

Kalai nak tau apa ceritanya, korang boleh klik pada link dibawah. Tapi apa yang pasti, sokongan serta bantuan yang diberikan oleh PAS Kawasan Permatang Pauh tu bukan la sebab mereka berjaya buat PKR tunduk. Sebaliknya, diorang jugak yang jadi Pak Angguk Saja!!!

Sumber : SemutHitam


Support calon Datuk Hasan Arifin
#PRKROMPIN #BARISANNASIONAL 

Post a Comment

0 Comments