Full Width CSS

Timbalan Mursyidul Am Diperlekehkan Oleh Pemimpin PASMA & Anwarinas Di #PRKRompin #BarisanNasional


Apa sudah jadi dengan PAS semalam semasa majlis penamaan calon untuk PRK Rompin? 

Semasa pengumuman calon² yang bertanding di PRK Rompin, ada keganjilan apabila pentas yang digunakan untuk tujuan tersebut dikerumuni ramai pemimpin² dari Pembangkang. Itu baru nak umumkan calon, belum umum menang lagi mereka dah buat cubaan hijack pentas haha.

Menariknya, calon Barisan Nasional (BN) Datuk Hassan Ariffin dilihat berdiri berseorangan tanpa ditemani mana² wakil UMNO mahupun BN kerana sememangnya orang² UMNO / BN ni ada otak dan mampu berfikir bahawa SPR hanya memanggil calon saja ke atas pentas bukannya saudara mara mahupun rakan² calon.

Ditambah menarik lagi apabila Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Ahmad Yacob yang juga merupakan Menteri Besar Kelantan tidak naik sama ke atas pentas. Kemungkinan ada 3 sebabnya,

1. Ada otak kerana mematuhi arahan SPR.
2. Malas nak naik sebab puak Anwarinas & PASMA menguasai pentas tersebut.
3. Tak dibawa bersama ke atas.

Namun perkara itu tidak habis di situ saja. Pengikut PAS pro Ulama juga mempersoalkan perkara ke 3 tersebut. Tindakan mereka yang berada di atas pentas tersebut dirasakan sengaja berniat menjatuhkan air muka Ahmad Yacob yang seharusnya atau lebih layak berada di samping calon PAS PRK Rompin.



Pentas punya hal pun boleh bergaduh apatah lagi kalau soal nak pegang kuasa jadi Presiden PAS kelak lalalala~


SOKONG CALON BARISAN NASIONAL
Datuk Hassan Ariffin

Post a Comment

0 Comments