Tuesday, June 9, 2015

PM @NajibRazak Ketepikan Soal Peribadinya Tapi Hanya Fokus Kepentingan Rakyat #Pray4Sabah #KekalNajib


Ini Perdana Menteri Malaysia Dato' Sri Najib Tun Razak. Walaupun kami ni meluat dengan desakan sesetengah pihak yang mahukan PM turun padang sendiri. Tetapi bagi beliau, perjuangan menjaga kepentingan rakyat tak pernah berubah dan berkurangan.

Dalam benak fikirannya adalah mengutamakan kepentingan rakyat berbanding peribadi dirinya.


Ini contoh pemimpin yang bekerja untuk rakyat. Tanpa memikirkan penat & letih, beliau terus melangkah berjumpa dengan orang ramai supaya persepsi negatif sesetengah pihak terhadap dirinya dan kerajaan berubah kepada positif.

Semoga lebih ramai Menteri & Timbalan Menteri bekerja kuat seperti PM hari ini.


* dulu nak jumpa Perdana Menteri cukup payah tapi zaman Najib Razak ni, memang mudah bertemu dengannya di khalayak umum.



Add as friend di Facebook - REZQEEN HILL

6 comments:

  1. Yeah..Hidop GST!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku ni bukanlah penyokong totok bm,tapi aku lihat bagus untuk mada depan malaysia

      Delete
  2. Sudah menjadi kelaziman pemimpin yang mudah didekati mudah pula dibuli.

    ReplyDelete
  3. Semoga DS Najib akan terus diberkati Allah swt dengan Taufik, HIdayah, dan InnayahNYA agar terus dapat memimpin Negara tercinta. Terlalu banyak fitnah yang melanda beliau. Segala kebaikan dipadam dengan fitnah dan pembohongan. Mereka yang bodoh dan tak tahu hakikat kebaikan GST menggantikan system cukai SST terus diperdaya dan GST dijadikan modal menghentam kerajaan padahal ia untuk kebaikan ekonomi jangka masa panjang Negara.
    Tanpa berehat pulang dari Saudi DS Najib bergegas ke Sabah. Semoga Allah swt ampunkan dosa kita semua, dosa menghina Pemimpin Negara. Pemimpin yang bertungkus lumus berkerja kuat untuk kita, kita yang tak buat apa2 pun untuk Negara. Hanya mengomel dengan lap top dari bilik air cond masing-masing.

    ReplyDelete
  4. Mana rosmah, masih di arab saudi ka?

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...