Full Width CSS

Mungkin TSMY Terlibat Sama Mengatur Jawatan Menteri & Timbalan Menteri Kabinet 2015 #KekalNajib


Penjelasan simple untuk korang fikirkan sejenak dan tidak menjadi benak sangat.
1. Selepas 2 hari TSMY membuat statement 'kurang' menyokong Perdana Menteri, boleh pula PM terus buat reshuffle cabinet atas dasar geram dengan statement TPM. Peliknya pula macam mana Najib Tun Razak boleh petik nama² Menteri dari Sarawak yang rakyat pun tak kenali?

2. TSMY pernah beritahu pada media bahawa ini adalah penggal terakhir beliau sebagai TPM (politik) so kemungkinan besar beliau sendiri yang buat request untuk Perdana Menteri lakukan reshuffle cabinet dan meminta dirinya dikeluarkan sebagai TPM.

3. TPM adalah orang kepercayaan & penasihat Najib, keluarga mereka pun rapat bukannya sehari dua. Kahwinkan anak pula pada tarikh yang begitu dekat bersamaan tahun yang sama. Agaknya selembut² PM kita ni, dia sekejam macam tu ker main pecat jer TSMY?

‪#‎KekalNajib‬

Post a Comment

6 Comments

  1. klu dh pencacai tetap pencacai

    ReplyDelete
  2. Hahaha.....Teori paling bangang pernah d baca.

    ReplyDelete
  3. Doakan sahaja kabinet yg baru dapat bekerja dengan lebih baik dan mantap, inshallah. Inilah cara meremajakan kerajaan dan mencungkil bakat2 baru. Bukankah itu yang TDM dan rakyat mahu?

    ReplyDelete
  4. Across my mind... before U said it... and afew.. ..mission undertake by TSMY ...I see that DSN is moving a right direction ..effective...and presecute...well... And TSMY to be thanked for that.. They are best team ... with single goal... To them be PM is not everything although is still something.... They seek a bigger...thing for nation...just watch and see... Nation will be benefited..

    ReplyDelete
  5. AMIN AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN ,semoga Msia semakin maju dibawah kepimpinan PM NAJIB dan UMNO tetap utuh dan lebih ramai yang akan menyokong dan menyertai UMNO lebih2 lagi generasi baru yang minda mereka lebih tetbuka luas tapi bukan mcm sofia dan rara itu,budak tak cukup kasih sayang keluarga jadi kerana kekasih ada daalm DAP mereka pun turut lah sekali,tu namanya CINTA MEMBABI BUTA

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..