Full Width CSS

Pembangkang Berpesta Melihat PM @NajibRazak Dicemuh Ahli #UMNO Sendiri - @razlanrafii


Apabila media kapitalis The Wall Street Journal (WSJ) mengeluarkan berita yang mendakwa kononnya wang 1MDB disalurkan ke akaun peribadi Perdana Menteri Datuk Seri najib Razak, Malaysia macam nak kiamat, seluruh rakyat berbicara mengenainya.

Kelibat pemimpin pembangkang terpancar keriangan apabila membicarakan soal ini, Ketua Pembangkang Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail mahu mengadakan sidang Parlimen tergempar, pembangkang duduk di Luar Parlimen tanda protes, dan macam-macam lagi drama dilakonkan oleh mereka.
Tidak kurang juga pemain media siber kedua-dua pihak, baik pembangkang mahupun penyokong kerajaan, majoriti memihak kepada WSJ.

Terima kasih juga kepada mereka yang rajin membuat semakan dan mendapati media kapitalis itu banyak kali disaman oleh berbagai negara kerana agendanya dan ini menjadi 'titik balik' dan telah membuka mata orang ramai untuk mengkaji semula adakah benar atau tidak berita dari WSJ.

Dengan penemuan terbaru oleh pihak berkuasa Thailand bahawa Xavier Justo ada berjumpa dengan sekumpulan pengkhianat dari Malaysia dan menerima bayaran daripada mereka, ini akan membongkar dan seterusnya akan menjernihkan banyak isu tentang konspirasi yang berniat untuk mengulingkan pemimpin yang dilantik berdasarkan sistem demokrasi.

Sedari awal saya menekankan WSJ merupakan agenda Yahudi, ramai yang mengkritik malah ramai juga yang memaki hamun terhadap kenyataan saya, begitulah hebatnya Yahudi membuat manusia percaya pada media mereka, walhal pada satu ketika, sebut sahaja Yahudi, mereka akan memaki berpihak kepada yang mengkritik Yahudi, namum sekarang ada pula pemimpin yang sependapat dengan saya walaupun menggunakan perkataan agenda Barat.

Ingatan saya kepada dua-dua pihak:-

1. Kepada pemimpin pembangkang yang berjumpa Xavier Justo dan membuat pembayaran serta merancang untuk menjatuhkan Perdana Menteri, eloklah mengaku, jadilah rakyat yang sayangkan Malaysia, jangan terus jadi pengkhianat kepada tanah air sendiri.

Sekiranya kamu didapati bersalah kerana konspirasi ini, hukumannya mungkin adalah "mati".

2. Ini agenda Yahudi/Agenda Barat yang sekian lama mahu menjatuhkan negara ini, apabila jatuhnya kerajaan BN maka budaya liberal secara terbuka akan dapat direlisasikan, pelik, kenapa penyokong tegar dalaman parti pun ada yang seolah-olah menyokong konspirasi ini, saya tidak salahkan mereka apabila melihat permainan propaganda ini amat hebat.

Namun, kembalilah menyokong, hebahkanlah penemuan Xavier Justo ini kepada ahli di bawah dan sama-samalah kita menjernihkan keadaan di akar umbi.

3. Negara kita sedang menghadapi krisis kepercayaan, justeru, saya merayu kepada semua pihak agar bersatu hati untuk cuba menerangkan sebaik mungkin kepada rakyat.

Malaysia sedang diasak dari pelbagai sudut, dari aspek ekonomi, mata wang, harga minyak, ini semua adalah dugaan kepada Kerajaan dan Rakyat. Kerajaan tidak akan berjaya melepasi waktu kritikal ini tanpa sokongan semua kita semua.

Marilah kita bertaut semula menanam kepercayaan agar negara dapat melepasi waktu kritikal ini.


Mohd Razlan Bin Muhammad Rafii
Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan

Post a Comment

2 Comments

  1. Ramai golongan 'profesional' Islam/Melayu yg. hidup mewah dah jadi puak LIBERAL-yg. tak SEDAQ diri-asal usul nenek moyang depa dari kpg. - yg. dulunya diTINDAS Penjajah British/Zionis-KEPARAT yg. menghalang BUMIPUTERA Islam/Melayu MISKIN bersekolah di peringkat menengah! Kononnya si 'profesional' pikiaq depa tu dah jadi 'intelektual‘-ala-Barat tapi sebenaqnya BANGANG-nak-MAMPOS, sebab asyik TERUJA-mcm-KULI dgn. PENIPUAN puak PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO serta Tuan depa, rejim PENGGANAS Barat/Zionis!

    Sepatutnya, BANGSA BUMIPUTERA Islam/Melayu mesti BERSATU, utk. MENENTANG habis-habisan puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1 - yg. begitu galak tak habis-habis nak MENJATUHkan ISLAM; NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kita ini; DYMM Kesultanan Islam/Melayu kita sbg. PENJAGA Islam dan kaum Bumiputera, HAK dan IDENTITI Bumiputera Islam/Melayu kita, IMDB/MARA/UMNO dll, YAB PM Islam/Melayu, DS Mohd. Najib Tun Razak kita serta isteri, DS Rosmah Mansor; dan LEGASI-amat-GEMILANG Ayahanda YAB PM, iaitu BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN BUMIPUTERA-no-1, Allahyarham YAB PM Tun Abdul Razak Hussein TERCINTA kita!!

    IMDB, MARA, TABUNG HAJI, FELDA, UMNO dan mana-mana insitusi-instusi/pemimipin yg. menjaga HAK dan KEBAJIKAN Bumiputera terutamanya Bumiputera Islam/Melayu memang mahu di JAHANAMkan PENGGANAS-PENGGANAS ANTI-BUMIPUTERA Islam/Melayu dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO ini yang termasuk puak PENGGANAS PEMISAH Sabah/Sarawak, iaitu si KULI-rejim-rejim PENGGANAS Barat/NATO-ISrael/Zionis, yang memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara - lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009)!

    Sebab itu kita mesti SELAMATkan PULAU PISANG kita yg. sungguh INDAH dan BESAR di JOHOR; dari diJAJAH sewenangnya SingaPORK-KEPARAT spt. Batu Puteh – lihat di http://belantan.blogspot.com/2015/07/bimbang-pulau-pisang-senasib-pulau-batu.html, Bimbang Pulau Pisang senasib Pulau Batu Puteh? , Dicatat oleh Taminsari Sabtu, Julai 11, 2015!! Maka Menteri Pertahanan, tolonglah CELIK, CEKAP dan TEGAS sikit!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. Hei!! Come on lah kumpulan UMNO dan BN yang berpaling tadah kepada kerajaan!!
    Kenapa kamu tak tunjukkan belang kamu, mengaku lekaslah sebelum nama kamu disebut PEMBELUT!!!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..