Full Width CSS

Ramly Burger & PRIDE Belanja Anak Yatim Makan Burger #RapidKL #RamlyBurger


Lebih 70 anak-anak yatim diraikan dalam majlis berbuka puasa anjuran Kumpulan Ramly dan PRIDE anak syarikat Prasarana Malaysia Berhad (Prasarana) yang diadakan di Stesen LRT Bandar Tasik Selatan.

Majlis berbuka puasa ini diadakan bersama Kumpulan Ramli merupakan yang pertama diadakan semenjak 2 tahun bersama dengan Prasarana.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif PRIDE, Rudyanto Azhar berkata pihaknya mengkaji keinginan yang diingini oleh pengguna RapidKL terutamanya LRT aliran Ampang dan Kelana Jaya.

"PRIDE melihat pengguna memerlukan lebih daripada satu servis selain daripada menaiki tren dan menunggu bas.

"Sebanyak 23 stesen baru akan dibuka dan lebih 50,000 kaki persegi ruang perniagaan yang sepatutnya akan memberi kemudahan dan memuaskan hati lebih 1 juta pengguna penumpang RapidKL kelak," katanya.


Beliau berkata demikian sebelum menyampaikan sumbangan Hari Raya Aidilfitri kepada anak-anak yatim daripada Bangi & Hulu Langat bersama-sama Pengurus Besar Kumpulan Ramli Burger, Mohammad Fuad Abd Rashid.

Untuk perkongsian bersama, kiosk Ramly Burger menjual produk makanan segera dan juga produk-produk sejuk beku seperti burger, chicken chop, hotdog dan juga sos istimewa jenama Ramly.

Post a Comment

0 Comments