Full Width CSS

DAPig Tercengang Apabila Menteri UMNO Enggan Mohon Maaf


Timbalan Menteri Pengangkutan, Datuk Aziz Kaprawi menegaskan beliau tidak akan sesekali membuat permohonan maaf kepada DAPig seperti yang digesa oleh parti tersebut berhubung dengan satu kenyataan bahawa parti perkauman tersebut menerima bantuan daripada Yahudi.

Aziz Kaprawi menjelaskan perkara tersebut adalah seperti diketahui umum bahawa sememangnya matlamat DAPig untuk menjatuhkan Perdana Menteri dan kerajaan Malaysia seperti yang diingini oleh pihak Yahudi sendiri.

"Tiada sebab benda ini memang jelas di mana elemen² Yahudi untuk menjatuhkan Perdana Menteri dan kerajaan banyak membantu DAP, kita lihat balik laporan Wall Street Journal, New York Times, semuanya berpangkalan di New York. Apa motif mereka untuk menuduh Perdana Menteri?

"Samalah juga dengan DAP dan saya boleh rumuskan Yahudi bersekongkol dengan DAP dan ini memang kenyataan," katanya lagi.

Beliau berkata demikian setelah beberapa pimpinan DAPig membuat laporan Polis terhadapnya di Balai Polis Dang Wangi.

"Ingin saya betulkan di sini, saya tak kata mereka (DAP) telah dibiayai Yahudi, tetapi saya kata elemen Yahudi itu membantu DAP, sama ada DAP minta bantuan Yahudi atau tidak, itu bukan soalnya tetapi matlamat Yahudi itu secara terang membantu DAP dalam menjatuhkan Perdana Menteri dan kerajaan," tegasnya.

Post a Comment

3 Comments

  1. To dap people,
    Most probably the minister had already researched about what he was going to say. This is also usually referred to their legal advisors in such a way the words and phrases they use are not legally accountable.. If you immaturedly response to their baits, that only shows your lack of insight and researched knowledge.

    ReplyDelete
  2. Kelaslah Aziz ni. Kita mahu menteri yg tegas pendirian dan berani seperti ini, shabash!

    ReplyDelete
  3. Terbaik dan tahniah kepada Datuk Aziz Kaprawi kerana berani untuk berkata perkara yang sebenarnya. Semoga orang Melayu sedar dari mimpi bahawa DAP memang licik dan tidak akan mempamirkan kebencian mereka kepada bangsa Merlayu kecuali apabila mereka sudah berkuasa sepenuhnya seperti di Pulau Pinang.

    Awasi perangkap DAP yang berada didalam terang (BERSIH) dan juga yang tersembunyi (GHB).

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..