Full Width CSS

Gantung Tugas Tak Memadai, @tv3malaysia Wajar Beri Penjelasan @TV3_melodi @NajibRazak


Tindakan biadap wartawan Melodi, Zuan memuatnaik gambar memperli Perdana Menteri Dato' Najib Tun Razak di dalam akaun Instagram nya mendapat kritikan ramai.

Netizen menganggap tindakannya tersebut sebagai memalukan dan biadap kerana apa dosa Perdana Menteri diperlakukan sedemikian rupa.


Menurut akaun Instagramnya, Zuan telah memohon maaf bagi pihak dirinya tetapi apa yang dikesalkan adalah sikap diam membisu majikannya TV3 yang tidak mengeluarkan apa-apa kenyataan permohonan maaf mahupun kekesalan atas ketelanjuran pekerjanya.

Sebagai majikan, TV3 harus bertanggungjawab terhadap setiap damage yang telah dilakukan terhadap ketua kerajaan Malaysia. Tindakan Zuan benar-benar memalukan dan memberi imej negatif terhadap DS Najib.

Amat wajarlah sekiranya TV3 memberikan kenyataan berhubung isu berkenaan.


* teringin nak tengok Melodi lakukan terjah Bikin Panas terhadap wartawannya tersebut. Lihat apa dia nak kata.

Post a Comment

4 Comments

  1. Tak setuju dengan PM atau dasar kerajaan adalah hak individu...tapi menghina bukan sikap yg matang & bertamadun....

    ReplyDelete
  2. Buat terjah bikin panas kepada Najib sekali, pasal apa derma RM 2.63 bilion dari wang derma untuk UMNO dah bertukar menjadi wang derma untuk kerajaan pula, lagi satu pasal apa wang itu dimasukkan ke dalam akaun Najib, kerajaan pun ada akaun amanah atas nama Najib juga ke? Lagi satu, buat terjah bikin panas kepada Ketua UMNO Bahagian Kuantan juga, kerana dia yang mendedahkan isu ini, kononnya nak bodek dan sorokkan skandal Najib, alih-alih makin terbogel Najib terlondeh itu dan ini pasal skandal jenayah itu.

    Terjah Bikin Panas RM 2.63 bilion!

    ReplyDelete
  3. Wartawan ini blom ada jasa utk rakyat Malaysia. Tak perlu mendabik dada menghina pemimpin.

    ReplyDelete
  4. Itulah. Allah mahu bayar cash kat dia. Dia selalu terjah Artis. Mungkin ada yg tak betul dan ada kala mengaibkan orang yg tak berdosa.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..