Full Width CSS

Ketua Pemuda MCA Letak Jawatanlah Kalau Berjiwa DAPig #Bersih4


Kenyataan balas kepada Ketua Pemuda MCA Malaysia.

1. Kalau tak mampu faham tugas dan peranan sebagai Timbalan Menteri, sila letak jawatan.
2. Bersih 4 adalah agenda DAP dan Pembangkang, kalau nak se iya sekata dengan mereka, jangan jadi gunting dalam lipatan.

3. Tugas Polis menjaga rakyat kebanyakan. Bukan duit rakyat untuk membayar overtime Polis kerana mahu menjaga Bersih yang membazirkan duit rakyat.

4. Ketua Pemuda MCA Chong Sin Woon sepatutnya lebih sensitif dan bukan bertindak melulu tanpa menggunakan pemikiran yang matang.



MOHD RAZLAN RAFII
Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan

28 Ogos 2015

Post a Comment

4 Comments

  1. Berani ke Najib kata bangsat kepada ketua pemuda MCA ?

    ReplyDelete
  2. tu je kenyataan balas drkp pemuda wp...ko ingat dia ade kesah?

    ReplyDelete
  3. makluk perosak dok dlm kabinet ha ha ha....

    ReplyDelete
  4. Cina tetap cina , kuasa mesti ada , bila bercakap mesti nak orang percaya , akhir nya Najib terpedaya, cuma meang 1 kersu plihanraya diminta diberikan 5 kerusi kabinet pula . Ini lah Najib yang tidak mahu7 dengara kata , dengar suara hati anak melayu yang cinta kan negara, akhir nya Najib sendir terkulai dek perbagai isu dan ceirta malah mungkin akhirnya melayu akan hilang entah kemana disebabkan Najib yang terlalu meminta dipuji dan dipuja.

    Sedar lah Cina tetap Cina , satu pihak sokong kerajaan untuk memduhakan cara dapat berita rahsia, satu lagi mewnetanag kerajaan hingga kan melayu pun percaya.
    Entahlah bila Najib hendak bersihkan dirinya.. agar Melayu terus nikmati hidup bahagia tanpa doganggu guat oleh bangsa cina

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..