Full Width CSS

Khairuddin Main Wayang Konon Buat Report Di London Berkenaan Isu #1MDB


Perkara pertama yang mak saya tanyakan pada saya setelah saya tunjukkan gambar dan status si suami Umie Aida ni, Khairuddin Bankrap yang kononnya berada di London membuat laporan Polis berhubung 'penyelewengan' 1MDB.

Mak saya kata,


"Mana salinan laporan Polis yang dibuat dan dokumen² lain?"

Persoalan itu saja membuatkan saya terfikir, betul juga kalau dia sampai ke London nak buat report, mana bukti laporan telah dibuat?

Sekadar bergambar di hadapan Balai Polis, Mak saya pun boleh buat begitu.

Gambar adalah persepsi yang paling baik untuk memanipulasi isu.

Post a Comment

5 Comments

  1. Dia tak main wayang, kebenaran akan timbul...soh mak awak baca Reuters gak...Siasatan oleh Swiss Authorities sedang dijalankan..terkini Saudi menafikan penglibatan..tukar nama Qatar pulak...merepek tak habis-habis.

    ReplyDelete
  2. yang bangkrap boleh travel out of the country?

    ReplyDelete
  3. Mak saya tanya pulak kalau dia bankrap mana boleh keluar negara? Siapa yang cakap bohong kat sini?

    ReplyDelete
  4. Orang dah bankrap boleh keluar negara ke?

    ReplyDelete
  5. org bankrup bole keluar negara.tapi.. tu la..
    kita tunggu 'report polis' konon yg dibuatnya..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..